مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات .

مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات

دلیل خیانت زنان متاهل چیست؟

دلیل خیانت زنان مهل چیست؟
میانگین ۵ رای از تعداد ۱

خیانت زنان مهل(betrayed of married woman)

خیانت زنان مهل مساله و آسیبی است که چندین سال گذشته ی به یک مشکل بزد جامعه ما تبدیل شده است . خیانت زنان مهل میتواند بسیار مخرب شد و صدمات جبران ناپذیری را به خانواده و نتیجه جامعه تحمیل کند . آسیب هایی که به واسطه خیانت زنان مهل به خانواده وارد میکند فقط بعد فردی نیست . این اتفاق ناشایست قطعا ثیرات مخربی را خود فرد ، همسر خیانت دیده و فرزندان خواهد گذاشت . خیانت زنان مهل میتواند به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد ولی مسئله مهم این است که ما چگونه اطلاعاتی به دست بیاوریم که از خیانت زنان مهل جلوگیری کنیم . مرحله بعد ید بدانیم که این اتفاق میتواند برای هر زنی هر خانواده ای رخ دهد . بنابراین ید بهترین راه برخورد خیانت زنان مهل را نیز کشف کرد مواقع لزوم از غافلگیری جلوگیری کرد .

علت خیانت زنان مهل

علت خیانت زنان مهل را میتوان ابعاد مختلف یافت و بررسی کرد . اما چیزی که روشن است این نکته است که علت خیانت زنان مهل همیشه به خود اشخاص مربوط نمیشود و اینگونه نیست که ما بگوییم همیشه مشکل از خود زنان است اگر به خیانت دست میزنند . علت خیانت زنان مهل بعضی اوقات به فرهنگی که آن رشد کرده آند ز میگردد و گاهی نیز شرایطی که همسر زندگی مشترک به وجود می‌آورند مبتواند به عنوان علت خیانت زنان مهل شناخته شود . مثلا زنی که از شوهر خود خیانت میبیند یا نیازهای عاطفی احساسی ومالی او زندگی زناشویی زناشویی مین نمیشود قطعا به احتمال زیاد معرض این اتفاق خطر ناک قرار دارد و گاهی نمیتواند جلوی بروز این اتفاق را بگیرد .

نشانه های خیانت زنان (the signs of women’s betrayal)

نشانه های خیانت زنان را میتوان استفاده از راههای مختلفی شناخت . قطعا از نظر روانشناسی شناختن و آگاهی از نشانه های خیانت زنان میتواند پیشگیری از این موضوع کمک شایانی به افراد بکند . ادامه به برخی از نشانه های خیانت زنان اشاره میکنیم :

  • زنی که خیانت میکند دیگر مانند قبل از خیانت دلگرم به زندگی زناشویی نیست و اشتیاق به زندگی او کم میشود
  • بروز حالتهای پریشانی و بی قرار شدن زمان هایی که زن خانه میشد . بهانه گیری های بیهوده اغلب این موارد دیده میشود .
  • عدم قبول مسئولیت زندگی و فرزندان مثل گذشته .
  • کاهش میل به همبستر شدن همسر صورتی که مشکل جسمی جنسی و روحی کار نشد .
  • بی تفاوتی نسبت به شوهر نیز میتواند از جمله مهمترین نشانه هایی شد که زن توجه و احساش را رابطه نفر سوم ارضا میکند .
  • نکته مهم دیگر أین است که حتما شک و تردید خود را یک روانشناس حاذق میان بگذارید او نسب به تجربه و مهارتش مورد حدس های شما قضاوت کنند .

دلیل خیانت زنان مهل

دلیل خیانت زنان مهل نیز مسئله ای است که حتما ید مورد آن اطلاعات کسب کرد بتوان از بروز مشکل این زمینه جلو گیری کرد . همیشه دلیل خیانت زنان مهل زمینه مشاوره خیانت جزو بحثهای همیشگی و پر تکرار بوده و هست . از جمله شایع ترین دلایل این اتفاق میتوان به این موارد اشاره کرد :

  • بس توجهی شوهر نسبت به زن میتواند به راحتی مقدمات خیانت را فراهم کند .
  • گاهی کمبود عاطفی میتواند زن را بسیار راحت بشکند و از او یک موجود بی دفاع بسازد که ممکن است به هر نگاه محبتب دلش بلرزد .
  • عدم موضوعات و علایق مشترک زندگی زناشویی نیز از دلایل مهم بروز این اتفاق میشد .
  • سرد بودن یا عدم تفاهم کافی زمینه رابطه جنسی از جمله مهمترین دلایل خیانت زنان مهل است که ادامه به آن میپردازیم .
  • خیانت دیدن از همس نیز چنان فشار روانی را به زن تحمیل میکند که شاید علارقم میل طنی دست به خیانت بزند .

    بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی خیانت


مشاوره خیانت زنان مهل

مشاوره خیانت زنان مهل قطعا میتواند بهبود شرایط زندگی زناشویی زوجین ثیر مثبتی داشته شد . رگیری از مشاوره خانواده و روانشناسی لحظات مختلف زندگی به این جهت مفید است که میتواند کااستی ها و کمبودهای ما را مواردی که بی تجربه یا کم تجربه هستیم جبران کند . مشاوره خانواده هم پیشگیری از بروز مسائل و مشکلات بین زن و شوهر وهم مان و ترمیم آسیب های وارد شده ناشی از این مشکلات برای مراجعان خود پیشنهادات عاقلانه و منطقی و عین حال موثر ارائه میکند .

مشاوره خیانت زنان مهل نیز آموزش هایی را برای مردان نظر میگیرد که از بروز خیانت زناشویی رابطه خود و همسرشان جلوگیری کند . همچنین مورد مسائلی مثل نحوه برخورد زن خیانتکار ، اینکه چگونه متوجه خیانت زن شویم ، مهریه صورت خیانت زن به شوهر ، راههای اثت خیانت زن و …آموزه هایی را نظر میگیرد .

صورت مشاهده نشانه های خیانت زنان

صورتی که یک رابطه خیانت زن به شوهر بروز پیدا میکند و یا احتمال خیانت زن شوهردار مشاهده میشود سریعا ید برای جلوگیری و مان آن از سمت مرد اقدام شود . آقایان حتما این نکته را نظر داشته شند که تلاش کنند جه اول میتوانند مشکلات به وجود آمده بین خود و همسرشان را به صورت مستقل حل کنند . بیشتر موارد دیده میشود که آقا مسائل مختلف زندگی خود را مثل شک به این که همسرش به او وفادار نیست را اقوام و خانواده خود مطرح میکند.

ست است که او این کار را برای نجات زندگی زناشویی خود انجام میدهد و ممکن است که تنها افراد مورد اطمینان را خانواده خود تصور کند ، ولی اکثر مواقع این عکس العمل اوضاع را بدتر میکند . بنابراین صورت اتفاقی مثل خیانت به همسر و رفر زن خیانتکار بهترین گزینه مشاوره یک روانشناس است .

مشاوره مورد خیانت شوهر

همانطور که لا به این موضوع اشاره شد ، گاهی زمان بررسی نشانه های خیانت زنان و مواردی که گزارشاتی مبنی بر خیانت به شوهر بدست میرسد ریشه مشکل عدم تعهد مرد به رابطه زناشویی یافت مبشود . یعنی گاهی خیانت زنان مهل به این دلیل اتفاق می‌افتد که مرد ابتدا به رابطه و پیوند زناشویی خود وفادار نبوده و سپس زن به خاطر انتقامجویی دست به خیانت زده است . بنابراین همیشه این فکر ست نیست که زنی که خیانت میکند دچار عدم سلامت اخلاقی است . مورد مثالی که زده شد میتوانیم پیشنهاد کنیم که خانمها از مشاوره مورد خیانت شوهر استفاده لازم را بکنند . بک روانشناس و مشاور کاربلد میتواند حفظ آرامش و گرفتن تصمیم ست این مواقع بسیار موثر و مفید شد .

نظر اسلام ره خیانت

خیانت زن به شوهر از نظر اسلام از جمله بدترین و کثیف ترین اتفاقات جامعه اسلامی است . زنی که دوران مهی مردی غیر از همسر خودش رابطه جنسی یا هر رابطه ای خارج از عرف برقرار کند به خیانت متهم میشود . زمانی که دونفر فرد مهل حالی که دارای همسر هستند یکدیگر رابطه جنسی برقرار کنند و همبستر شوند به اصطلاح مرتکب زنای محصنه شده اند و صورت اثت مجازاتی برابر فرمان های دین مبین برای آنها نظر گرفته خواهد شد .

حکم خیانت زن شوهردار و مرد مهل معمولا این موارد سنگسار است که به دست مجری قانون اعمال میشود . البته اسلام آموزه و سفارتی نیز برای جلوگیری از این اتفاق دارد . مثلا دور بودن زن و شوهر از هم را به مدت طولانی صلاح نمی داند . این که زن و مرد را توصیه به تکنیک هایی مجاب میکند که به هر لحاظ به یکدیگر نزدیک شوند .

روانشناسی زنان خیانتکار

روانشناسی زنان خیانتکار به ما توصیه و گوش زد میکند که قبل از قضاوت مورد خیانت یک زن ابتدا دقیقا ید به دلایل و ریشه های عمل انجام شده توسط او پرداخته شود . أین برداشت که اکثر زنان و مردان از خود دارند که من هیچگاه حتی بدترین شرایط این نوع خیانت را مرتکب نمشوم بسیار اشته و غلط است . بعد از بررسی دقیق و کامل و روشن شدن دلایل بروز أین اتفاق ما می‌توانیم به نحوه بهتری این مورد فکر و تصمیم‌گیری کنیم . برای مثال نظر گرفتن دلیل و عمق خیانت تصمیم بگیریم که طلاق تنها چاره خیانت است یا میتوان امید وار بود که زن جهت زگشت به زندگی سالم از صلاحیت برخوردار است . همه خیانت ها لزوما نید به طلاق و جدایی ختم شود . گاهی نیز برای جلوگیری از فروپاشی خانواده و مین نیازهای فرزندان ید از خودگذشتگی پیشه کرد .

خیانت به دلیل عدم ارضای نیاز جنسی (*** need)

همانطور که لا اشاره کردیم خیلی از موارد این خود مردها هستند که موجت خیانت را فراهم میاورند . مردها نیز مانند زنان تعداد زیادی از وظایف را برای انجام دادن به عنوان همسر دارند . اگر بعضی از این نیازها برآورده نشود سیستم روحی و روانی زن اختلال به وجود می‌آید . یکی از این وظایف دقت وتلاش مافی برای برآورده شدن ذهنی و جسمی زن زمینه روابط جنسی میشد . اگر مرد به هر دلیلی نیاز جنسی زن را سرکوب کند ، نادیده بگیرد و یا هر بهانه ای ارضای آن را به تعویق بیندازد ، رابطه خود به خود رو به سردی میگذارد . صورتی که نیاز جنسی زن برآورده نشود ممکن است او به سمت افسردگی متمایل شود و برای أین که خود را خالی کند به بهانه های مختلف به سمت اولین ابراز احساساتی که به سمتش روانه میشود پاسخ مثبت بدهد .

خیانت به دلیل عدم ارضای نیاز عاطفی (emotional needs)

بعضی از مواقع نیز بروز خیانت و وارد شدن به رابطه فرازناشویی ازسمت زن به دلیل کمبودهایی است که از نر عاطفی رابطه به وجود می‌آید . اگر رابطه عاطفی بین زن و مرد یک زندگی زناشویی گرم نشد همه ابعاد زندگی فردی و جمعی دو طرف ثیر گذار خواهد بود . زمانی که زن که سراسر مهر و عاطفه است یه قی رابطه زناشویی خود را سر میبیند که کششی ببین خخود و همسرش نمی بیند احتمال خیانت لا میرود .

این خیانت دیر یا زود اتفاق می‌افتد . دبر یا زود اتفاق افدن خیانت به این بستگی دارد که زن چق بتواند این خلأ را نادیده بگیرد و یا اینکه چق بخواهد برای ست شدن اوضاع صبر پیشه کند . زن اولین صدا و کلماتی که گوشش را نوازش کند آرامشی را تجربه میکند که شاید سالها به دنل آن تلاش کرده است و خیلی زود شیفته و دلخته نفر سوم رابطه میشود .

مشکلات مالی (financial problems)

مشکلات مالی و اقتصادی همیشه گرین گیر بشر بوده و هست . مشکلات و موانع اقتصادی ابعاد زندگی انسان بسته به فرهنگ و سبک زندگی او ثیر میگذارد . خیانت رابطه زناشویی نیزاز ابعاد دناک این مسئله میشد . زنی که همسرش تنگنای اقتصادی و مالی قرار دارد مسفانه گاهی به دلیل خستگی از شرایط موجود تلاق خیانت اسیر و گرفر میشود . گاهی این خیانت به این صورت انجام میشود که زن ظاهرا زندگی زناشویی خود را حفظ میکند . مثلا به فرزندان و شوهر خود خدمات مربوط به مای و فرزندی را ارائه میکند . همزمان زن وارد رابطه مردی میشود که از نظر مالی لاتر از خودش و شوهرش شد بتواند نیازهایش را به خوبی بر طرف کند . قطعا رابطه جنسی نیز این نوع خیانت اتفاق می افتد به احتمال زیاد کار زن و شوهر به طلاق می انجامد .

خودارضایی (self_satisfied)

خودارضایی نیز از دیگر عوامل جدایی زن و مرد مرحله اول و به وجود آورنده زمینه طلاق جنسی و نتیجه خیانت بین زوجین میشد . زن یا مردی که خود ارضایی میکند و به نوعی به این موضوع اعتیاد دارد قطعا به مرور زمان کششی به سمت همسر خود نخواهد دید . سرد شدن رابطه جنسی میتواند برای یک زندگی زناشویی حکم نابودکننده را داشته شد . زنی که شوهرش از نظر جنسی به خود ارضایی کم لا است قطعا بی توجهی جنسی از سمت همسرش رو به رو میشود . این موضوع کم کم له ززن فشار جنسی ، جسمی و روحی زیادی تحمیل میکند .

این حالت زن پی ارضای نیاز طبیعی و فطری خود رابطه اولین کسی که به خوبی این زمینه مهارت داشته شد و بتواند اورا ارضا کند غرق خواهد شد . بنابراین از واجت قبل از ازدواج این است که اگر به موضوع خود ارضایی دچار هستیم خودمان را مان کنیم و بعد وارد رابطه زناشویی شویم .


بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت شوهر


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: ?Why is betrayal of married women

دلیل خیانت زنان مهل چیست؟


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۷:۰۹ توسط:مشاور موضوع: نظرات (0)