مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات .

مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات

تست مشاوره قبل از ازدواج

۵٫۰
۰۱

تست مشاوره قبل از ازدواج سوالات خاص خودش را مطرح میکند . این تست یک سوال مطرح شده و چند گزینه داده میشود . شما یکی از گزینه هارا انتخاب میکنید و پایان این جوابها کنار هم رم بندی شده و نتیجه به شما اعلام میشود . اگر دقت کرده شید مشاوره یک سوال مطرح میشود و شما کوه و یا به تفصیل پاسخ میدهید . اما تست مشاوره قبل از ازدواج شما گزینه دارید . چون این گزینه ها بنا به علم روانشناسی تبیین شده است . تست مشاوره قبل از ازدواج بعد از سالها تحقیق و مطالعه و آزمون تدوین شده است . نتیجه این تست ها را حتما یک روانشناس و یا یک مشاور ید براین تفسیر کند . مرکز مشاوره آویژه تستهای مختلف برای شما آماده شده و توسط کارشناسان مجرب تفسیر میشود . نتیجه گرفتن از این تستها میتوانید بدون دغدغه ازدواج کنید.

تست مشاوره قبل از ازدواج

تست مشاوره قبل از ازدواج ظرافت تهیه شده از ابعاد مختلف شما و یا همسرن سنجیده شوید . حتی پاسخها نیز روشهای علمی تهیه شده است . وقتی پاسخها کنار هم چیده میشوند مجموعه ای از حالات روحی و رفری شما مشخص میشود . این تشخیص مشاوران و روانشناسان خصوصیات شما را تفسیر و بررسی میکنند . ز هم یادآوری میکنیم تفسیر و تشخیص تست مشاوره قبل از ازدواج فقط از سوی کارشناسان قابل بررسی است . شما ممکن است به صورت آنلاین از طریق سایتهایی که برای تبلیغ تست گذاشته اند خودن را آزمایش کنید . اما وقتیمشاوره خانواده یا کارشناسی کنار خود ندارید برداشتهای شما ممکن است خطا و حتی خطرناک شند . سایتهای روانشناسی برای اینکه تعداد زدید کننده بیشتری داشته شند تست مشاوره قبل از ازدواج گذاشته اند . اما بهتر است خودن مراقب شید خودتفسیری به خود آسیب نرسانید .


بیشتر بخوانید: ویژگی های ازدواج خوب


سوالات تست مشاوره قبل از ازدواج

سوالات تست مشاوره قبل از ازدواج مربوط به عشق ، سازگاری است . سوالات تست مشاوره قبل از ازدواج مربوط به زناشویی ، هوش عاطفی وسازگاری جنسی است . سوالات از این قبیل مسائل که برای زندگی لازم است میشد . شما را تعدادی از سوالات تست مشاوره قبل از ازدواج آشنا میکنیم . به طور مثال سوالات عشق استرنبرگ : عشقم مرا خیلی حمایت میکند(از نظر عاطفی ) . این یک تست است سپس پاسخهای متفاوتی پیش روی شمااست مانند :بله کاملا (۹) زیاد(۸) آری (۷) از متوسط کمی لاتر (۶) متوسط(۵) کمی (۴) شاید کمی (۳) نه (۲) اصلا (۱) شما بعد از مطالعه تست و پاسخها یکی را انتخاب میکنید . هرچق دقت بیشتری پاسخ دهید نتیجه بهتری یافت خواهید کرد . نتیجه بهتر به معنای نتیجه ایست که به واقعیت نزدیکتر است . بهتر به معنای نتیجه دلخواه شما نیست .

زمانی که شما به سوالات تست مشاوره قبل از ازدواج شک پاسخ میدهید ممکن است دوگانگی بوجود بیاید . از این لحاظ میگوییم وجود مشاور و روانشناس نه تنها لازم بلکه واجب است . برای اینکه یک روانشناس تناقض پاسخها را میابد و ک میکند کدام پاسخ صحیح و کدام تردید است . او میداند کدام پاسخ خصوصیات و روحیات شما جور میآید ، کدام پاسخ از روی تردید و کدام پاسخ اصلا ست نیست . یک مشاور وقتی پاسخهای غیر واقعی روبرو میشود چند سوال دیگر خودش مطرح کرده و به پاسخ صحیح میرسد . اعتماد شما به مشاوران و روانشناسان برگیرنده اعتماد شما به آینده و همسر آینده ن خواهد بود . وقتی شما اطمینان ازدواج میکنید زندگی کمتر مردد میشوید . کم نیستند کسانی که سالها بعد ازازدواج هنوز شک دارند همسرشان مورد اعتماداست یا خیر .

تست های مشاوره قبل از ازدواج

تست های مشاوره قبل از ازدواج شامل تست روانشناسی کیفیت زندگی ،تست شوخ طبعی و تست هوش هیجانی است . از دیگر تستهای مشاوره قبل از ازدواج میتوان به تست هوش اجتماعی و تست بلوغ عاطفی اشاره کرد . تست های مشاوره قبل از ازدواج زیاد هستند که هر کدام نشانگر کیفیت نوع و بخشی از زندگی میشد . قبل از همه این تستها بهتر است تست همسریابی را انجام دهید . این تست شما میتوانید از صفات پنجگانه شخصیتی خود مطلع شوید و بدانید همسر دلخواه شما ید دارای چه صفاتی شد . بعد از آن تست تعارضات زناشویی از حس شما و تمایلات جنسی شما و یا طرف مقابل شماحکایت دارد .شما این تست میتوانید میزان عاطفه و تمایلات جنسین خود را بسنجید . و این سنجش همسری انتخاب کنید که به به نیازهای شما بتواند بخوبی پاسخ دهد .

شاید این مسائل براین ساده و حتی خنده دار به نظر بیاید اما بسیار از زندگی ها به خاطر همین عوامل از هم پاشیده اند . کسی که میخواهد نیازهایش چارچوب خانواده مین شود ید به این فاکتورها بیشتر دقت کند . بسیاری از خانواده ها ظاهر خوشبخت ، خوشحال و خندان هستند . شاید خیلیها به این خانواده غبطه بخورند . اما نیازهای عاطفی و یا جنسی آنها توسط همسرشان مین نمیشود . این خانواده دیر یا زود حتی اگر ازهم پاشیده نشود آسیب خواهد دید . بعضی اوقات این آسیبها جبران ناپذیر میشوند و تمام اعضای خانواده از آن ضربه میبینند . یک زناشویی خوب به تمام افراد خانواده آرامش میبخشد . این خانواده ما خندان و پ صبور و آرام است . پس تستهایی که میزان بهرهمندی عاطفی و جنسی را مشخص میکند جزو ضروریات قبل ازازدواج است .

تست مشاوره قبل از ازدواج آنلاین

تست مشاوره قبل از ازدواج آنلاین سوالات تخصصی هستند که شما میتوانید از آنها استفاده کنید . تست مشاوره قبل از ازدواج آنلاین آماده استفاده است . از جمله این تستها میتوان به تست شخصیت شناسی اشاره کرد . هر کس برخورد کنشهای پیرامون خود واکنشهای متفاوتی روبرو میشود . مثلا شما یک غ به یک مهمانی دعوت شده اید . یک سگ نا آشنا از انتهای غ به سمت مهمانها میدود . هر یک از مهمانها رفر خاص خود را بروز میدهند . برخی شدیدا میترسند . این میان یکی جیغ میزند . دیگری ممکن است مات بماند و توان هیچ حرکتی را نداشته شد . یکی دیگر پا به فرار میگذارد . یکی پشت دیگری پنهان میشود . یکی دور سرش میچرخد . همه اینها واکنش کسانی است که ترسیده اند . آنها ترسشان رانمیتوانند پنهان نمیکنند .


بیشتر بخوانید: موفقیت ازدواج


عده ای دیگر میترسند اما عکس العمل پنهانتری دارند . آرام به طرفی میروند که بتوانند پنهان شوند . عده ای دیگر از زیاد بودن تعداد مهمانها استفاده میکنند و پناه میگیرند . تعدادی هم ممکن است شند که به دنل یک خوراکی که برای سگ دلچسب است میرود اورا مهار کند . وافراد خاص وجود اینکه احساس خطر میکنند تلاش میکنند کودکان و نوان و سالخوردگان را از آسیب دیدن دور کنند . حال بنا به شخصیت هرکس ید دید کدام یک برای ازدواج او بهتر است . شاید بگویید هرکس همرفر خود ید ازدواج کند . پاسخ منفی است . ان گروه که پشت دیگری پنهان شدند اگر هم ازدواج کنند هیچیک نمیتواند برای دیگری مناسب شد . این افراد ید کسی ازدواج کند که هنگام خطر برای او مامن شد . چاره اندیش شد . اینجاست که حضور مشاورضروریست .

کاربرد تست مشاوره قبل از ازدواج

کاربرد تست مشاوره قبل از ازدواج مشخص است . این تستها شما میتوانید به ظرفیتها و گروههای شخصیتی و رفری که به آنها تعلق دارید پی ببرید . سپس گروه بندیهای روانشناسی بفهمید زندگی به یک همراه نیاز دارید ؟ به یک فرد صرفا اطاعت پذیر ؟ به یک نفر که بتواند زندگی شما را مدیریت کند ؟ یک نفر که چاله های عاطفی و یا جنسی شمارا پر کند ؟ یا یک مکمل . کاربرد تست مشاوره قبل از ازدواج به شما انتخاب انگیزه میدهد . مشاوره قبل از ادواج به دنل کسی خواهید بود که او کامل و خوشبخت شوید . مشاوره ازدواج شمارا بسوی افقهای خوشرنگ زندگی رهنمون میشود . دانستنمعیارهای ازدواج خود و همسر آینده ن انتخابن هدفدارتر خواهد شد . مرکز مشاوره آویژه برای شما یک ازدواج موفق و دلخواه آرزومند است .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: Pre-Marriage Counseling Quiz

تست مشاوره قبل از ازدواج

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۰:۳۹ توسط:مشاور موضوع: نظرات (0)