مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات .

مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات

دلایل خیانت مردان متاهل چیست؟

دلایل خیانت مردان مهل چیست؟
میانگین ۵ رای از تعداد ۱

خیانت مردان مهل (betrayed married man)

خیانت مردان مهل موردی است که امروزه بسیار زیاد جامعه ما به چشم میخورد و نمیتوان آن را کتمان کرد . جدا از بحث آمار و تلاش بیهوده برای اینکه ثابت کنیم خیانت مردان مهل بیشتر است یا زنان ، بهتر است از زاویه دیگری به این موضوع نگاه کنیم . خیانت مردان مهل به هر دلیلی که شد آسیب های خودش را دارد . آسیبهای ویرانگری که علاوه بر خود فرد همسری که احتمالا گناهی ندارد نیز گیر آن خواهد شد و زندگی عادیش مختل میشود . خیانت مردان مهل بعضی از مواقع نیز به صورت ناخواسته و تحت ثیر شرایطی اتفاق می‌افتد که آنها را به سمت این اتفاق هدایت میکند . ادامه بحث بیشتر و گسترده تر به موضوع خیانت مردان مهل میپردازیم .

دلیل خیانت مردان مهل

دلیل خیانت مردان مهل گاهی میتواند ونی و گاهی ممکن است بیرونی شد . برای مثال بعد از وقوع خیانت و بررسی این موضوع گاهی مشخصص میشود که دلیل خیانت مردان مهل اعتیاد به رابطه جنسی است . این حالت مرد نمیتواند که به رابطه جنسی همسر خود اکتفا کند و به صورت ناخودآگاه دائم به دنل تسخیر زنان متفاوت تر و جدید تر برای ارضای نیاز جنسی خود میگردد . این دلیل جزو دلایل ونی خیانت به همسر محسوب میشود . بعضی مواقع نیز دلیل خیانت مردان مهل از عوامل بیرونی نشأت می‌گیرد . مثلا مردی را تصور کنید که خانواده توسط همسر و فرزندانش جدی گرفته نمیشود . به احتمال قوی این عدم توجه برای مرد نوعی سرخوردگی را به وجود می‌آورد که برای مقابله آن اولین احترام و القای حس بودن توسط یک جنس مخالف مرد به رابطه فرازناشویی روی می آورد .

نشانه های خیانت مردان مهل (the signs of betrayed by married man)

نشانه های خیانت مردان مهل حتما ید توسط خانم ها یاد گرفته شود اینکه مواقع لزوم زنان از غافلگیر شدن مورد این موضوع جلوگیری کنند . دلیل خیانت مردان مهل هر چیزی که شد میتواند زندگی زناشویی زوجین را نابودی کامل تحت ثیر قرار بدهد . بنابراین زنان ید نشانه های خیانت مردان مهل را به هر نحوی شده آموزش ببینند و آن ها را بشناسند بتوانند از خانواده خود محافظت لازم را داشته شند . زنان میتوانند نشانه های خیانت مردان مهل را مطالعات کبهای موجود زار که کم هم نیستند شناسایی کنند . مشاوره خانواده و روانشناسی نیز مرجع دیگری است خانمها این زمینه میتوانند به آن تکیه کنند . شرکت کارگاه های آموزشی و کلاس هایی که این مورد برگزار میشود نیز راهی است که بعضی از نوان آن را انتخاب میکنند .


بیشتر بخوانید: علت خیانت مردان چیست؟


خیانت مردان مهل از نظر اسلام

خیانت مردان مهل از نظر اسلام نیز مورد بررسی و تحقیق قرار گرفته . اسلام این مورد آموزه‌های متفل و بحثهای متنوعی دارد که به موضوع خیانت میپردازد . خیانت مردان مهل از نظر اسلام امری بسیار زننده و گناه آلود است . اسلام به صورت کلی از خیانت به عنوان اتفاقی یاد میکند که بعد کوچک خود خانواده را تحت ثیر آماج منفی قرار میدهد . ابعاد بزرگتر این موضوع میتواند به شکل جامعه اسلامی را تغییر دهد و به نوعی عث افساز گسیختگی خانواده ها و تبلیغ منفی مورد ازدواج به ارمغان می‌آورد . خیانت از نظر اسلام مجازات های گوناگونی را پی دارد و صورت اثت این موضوع حتما زن و مرد خیانتکار برخورد میشود .

اثت خیانت مردان مهل

اثت خیانت مردان مهل زمانی که زنی متوجه میشود یا به به این موضوع شک میکند که به احساسش از طرف همسرش خیانت شدهه است از دغدغه های اصلی اوست . اثت خیانت مردان مهل مرحله اول ید به گونه ای شد که خانواده که مهمترین نهاد جامعه و دارایی زوجین است کوچکترین آسیبی نبیند . مشاوره خیانت از جمله راههایی است که میتوان راه بررسی و قضاوت این مورد به کمک آن محکم تر و مطمئن تر قدم برداشت . یک مشاور سال‌های زیادی را صرف مطالعه راجع به موضوعاتی که مورد آنها به افراد کمک میکند کرده است . بنابراین مورد ابعاد مختلف موضوع مورد نظر شما اطلاعات کافی دارد . استفاده ازاین خدمات ابتدا به شما کمک میکند که مورد مشکل به وجود آمده قضاوت ستی داشته شید و مرحله بعد تصمیم گیری راجع به مشکلن افکار شما منظم و مرتب سازماندهی شود .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی خیانت


عواملی که میتواند عث بروز خیانت مردان شود

خیانت مرد به زن اتفاقی نیست که به صورت ناگهانی رخ دهد . مثلا اینکه یک رابطه زناشویی امروز همه چیز خوب بوده شد و ناگهان مرد خیانتی را مرتکب شود . خیانت مردان مهل میتواند ابعاد گسترده و وسیعی برسی شود که ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم .

  • دور بودن زن و شوهر از هم به لحاظ جغرافیایی میتواند عث بروز چنین اتفاقی شود .
  • گاهی به دلیل سرد مزاجی و بی میلی زن نشانه خیانت مردان دیده میشود .
  • گاهی بیماری‌های روحی و روانی داشته میتواند از دلایل خیانت مرد به زن شد . مثلا مردی که پی انتقام از ماش که گذشته به پش خیانت می کرده ، به همسر خود خیانت میکند . مان خیانت زناشویی چنیین مواردی ید جلسات روان مانگری برای فرد آغاز شود .
  • مشکلات و مسائل مالی نیز به راحتی میتواند موجت خیانت را فرد فراهم کند .

مشاوره خیانت زناشویی

مشاوره خیانت زناشویی اولین انتخاب آگاهانه و منطقی برای زنی است که به او خیانت شده یا احساس میکند که همسرش نیازهای خود را زن دیگری بر طرف میکند . بعضی از خانمها مخصوصا خانواده های سنتی این مشکل را پ ما خود مطرح میکنند . آنها نیز از روی احساسات بیشتر مواقع اوضاع را بدتر میکنند . اما اگر خانم خیانت دیده مشکل خود را یک مشاور میان بگذارد کاملا میتواند به انتخاب راه ست امیدوار شد . مشاور به شما میگوید که میتوانید خیانت را ببخشید یا طلاق تنها چاره خیانت است . روند مشاوره خیانت زناشویی یک روانشناس و کسی که به صورت تخصصی این زمینه فعالیت میکند به شما اطلاعات مورد نیاز جامعه امروزی از جمله حکم خیانت مرد به زن را برای شما شرح میدهد .


بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت شوهر


خدمات روانشناسی پیشگیری از خیانت

روانشناسی برای افرادی که قصد ازدواج دارند و می‌خواهند زندگی زناشویی خود را اطلاعات و اشراف بر این موضوع آغاز کنند نیز آموزش ها و برنامه‌ریزی های خیلی زیادی دارد . برای مثال برخی از کارگاه های آموزشی مربوط به مهارت زندگی روانشناسان مورد عواقب خیانت به همسر برای حاضرین توضیحات و توصیه هایی را ارائه میکنند . روانشناسی خیانت تمام دلایل و عوامل زمینه ساز این آسیب بزرگ اجتماعی و خانوادگی بررسی میشود . نتیجه افرادی که قصد ازدواج دارند و به هر دلیلی زمینه های خیانت به همسر را دارند دیگر توجه خود را مورد انجام ندادن این خطا بیشتر و بیشتر میکنند . از طرفی فردی که ابتتدای راه ازدواج میشد میتواند آموزش هایی که میبیند از صد احتمال وقوع این اتفاق بکاهد .

بعد از وقوع خیانت

گاهی به هر دلیلی یک رابطه زناشویی شاهد خیانت هستیم . اینجا برای مثال نظر میگیریم که مرد به زن خیانت کرده است . سوال تکرای خانمها این مواقع از روانشناسان یا بزرگتر ها این است که اکنون که شوهرم زن دیگری به جز من ارتط دارد و من متوجه این قضیه شده ام ، ید خیانت همسرم چه کنم ؟ . زمان بعد از خیانت حفظ تمرکز و آرامش از طرف زن خیانت دیده هر چه ق که سخت شد میتواند به بهترین عکس العمل برابر خیانت مردان منجر شود . خیانت شوهر به زن حتما نید جدایی همراه شد . برخورد مرد ید متناسب عمق خیانت صورت گرفته انجام شود . مثلا اگر مردی به صورت پیامکی زنی ارتط دارد موقعی که رابطه جنسی برقرار میکند شرایط بسیار متفاوتی را برای برخورد ایجاب میکند .

خیانت از نظر اسلام

خیانت مرد به زن از نظر اسلام نیز ابعاد مختلف بررسی شده است . اسلام این مورد و برای پیشگیری از خیانت آموزه‌های زیادی را برای قبل از ازدواج جوانان نظر گرفته است . اگر جوانان طبق آموزشهای اسلام به پیش بروند میتوانند زندگی زناشویی خوب و خوشی را آینده همسر خود تجربه کنند . دین مبین مورد مسائلی مانند رفر شوهر خیانتکار ، برخورد خیانت و راههای کشف خیانت مردان برای زنان نظر گرفته است . بحث مجازات مورد خیانت نیز اسلام ابعاد و جه های مختلفی از تنبیه را نظر گرفته است . مجازات های نظر گرفته شده برای افراد خیانت کار اسلام نسبت به نوع و عمق خیانت آنها متنوع و متفاوت میشد . اسلام رهایی از مسئله خیانت را برابر تداوم زندگی خانواده ها میداند .

مشکلات جنسی (*** problems)

همانطور که گفته شد زندگی زناشویی هرگاه مشکلی پیش می آید به احتمال خیلی قوی هر دو طرف بروز آن مقصر و موثر هستند . مشکلات جنسی و عدم مهارت برقرار کردن یک رابطه جنسی کیفیت میتواند به راحتی زمینه های خیانت را افراد فراهم کند . گاهی افراد لغ شده اند اما فقط از لحاظ سنی شامل این تعریف میشوند . أین مورد گاهی دیده میشود که زن و مرد حتی به سنین میانسالی نیز میرسند وحتی صاحب فرزند نیز میشوند . اما هنوز بعد از گذشت سالها هنوز دارای مهارت مسائل مربوط به رابطه جنسی نیستند و نمیتوانند نیاز خود و همسرش خود را این موضوع مرتفع کنند . این حالت احتمال بروز خیانت رابطه مخصوصا از سمت مرد بسیار زیاد است . بنابراین کسب اطلاعات و مهارت مورد این مسائل از اقداماتی است که حتما به زوجین قبل از ازدواج توصیه میشود .

اعتیاد جنسی (*** addict)

گاهی اوقات خیانت رابطه زناشویی و تمایل مرد به برقراری رابطه فرازناشویی ربطی به مسائل و کیفیت زندگی زن و شوهر ندارد . بعضی از موارد زن ذرندگی به خوبی به مرد محبت میکند . وظایف همسری و مای خون را به خوبی ایفا میکند اما مرد به خیانت روی می آورد . این اتفاق مبتواند به این دلیل شد که مرد به رابطه جنسی اعتیاد دارد و ازین مورد گاهی خود او نیز رنج میبرد . فردی که مبتلا به اعتیاد جنسی میشد ید گاهی دو یا چند برابر مواقع معمولی رابطه جنسی داشته شد . بنابراین نمیتواند برای ارضای نیازهای جنسی خود تنها به زن خود اکتفا کند .

اوضاع میتواند از این بدتر نیز شد . گاهی افراد به رابطه زن های مختلف اعتیاد دارند . مثلا اگر ماه چهار زن مختلف از لحاظ ظاهری رابطه جنسی نداشته شند بیقرار میشوند . این موارد مرد ید به روان مانگر مراجعه کند قبل از اینکه زندگی زناشویی او از هم بپاشد از این اتفاق دیگری به عمل بیاورد .

خیانت فضای مجازی

خیانت موضوعی است که از زمان های بسیار قدیم بین زوجین و خانواده ها وجود داشته و اتفاق می افده است . اما گذر زمان و عوض شدن شرایط به انواع مختلفی از خیانت اضافه شده است . خیانت به صورت مجازی از شایع ترین خیانت هایی است که امروزه شاهد آن هستیم . این نوع خیانت فرد مهل به دلیل آسانی ارتط افراد فضای مجازی میتواند یک رابطه فرازناشویی را جنس مخالف خود آغاز کند . أین دو نفر یکدیگر. حرف میزنند ، گیر زندگی یکدیگر میشوند ، برای هم دلسوزی میکنند و به هم وابسته میشوند . اما گاهی حتی بعد از ماه ها ارتط یکدیگر را فضای واقعی نمی بینند .

سکس اتفاقی (occasional ***)

سکس اتفاقی نیز از جمله مواردی است که هر چه جامعه به سمت فرهنگ غربی و نظام سرمایه‌داری حرکت میکند شایع تر مبشود . این نوع سکس دو طرف نه به یکدیگر حس خاصی دارند و نه ارتطی بین آنها است . فقط چون آن لحظه احساس نیاز جنسی میکنند و حس خوبی از یکدیگر میگیرند این اتفاق را رقم میزنند . این اتفاقات معمولا مهمانی های شنه که اکثرا افراد شرایط متعادل نیستند رخ میدهد . گاهی نیز افراد صاحب همسر و خانواده هستند و این اتفاق را به وجود می‌آورند . قطعا این مورد جزو خیانت به همسر محسوب می‌شود .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: ۸ reasons why men betray their wives

دلایل خیانت مردان مهل چیست؟


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۲:۲۱ توسط:مشاور موضوع: نظرات (0)