مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات .

مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات

هزینه مشاوره ازدواج چقدر است ؟

۵٫۰
۰۱

هزینه مشاوره ازدواج

هزینه مشاوره ازدواج هر ساله به صورت تعرفه از طرف سازمان کل روانشناسی و مشاوره کشور ابلاغ می شود . بنابر این تعرفه تمامی مشاورین و روانشناسان ید رعایت اخلاق مشخص کردن حق ویزیت مراجعه‌ کننده تصمیم بگیرند . هزینه مشاوره ازدواج توجه به مسائلی مانند مک مشاور ، کارشناس یا روانشناس ، همچنین سوابق کاری و موقعیت مکانی دفتر مشاوره ممکن است تفاوت هایی را داشته شد . همچنین هزینه مشاوره ازدواج مجموع به تعداد جلسات مشاوره بستگی دارد که حداقل ۳ ۵ جلسه از نظر کارشناسان برای مشاوره قبل از ازدواج لازم می شد . هزینه مشاور ازدواج از جنبه دیگر توجه به اینکه مشاوره حضوری ، تلفنی یا آنلاین شد نیز یکدیگر متفاوت می شد .


بیشتر بخوانید:بهترین مرکز مشاوره ازدواج تهران


هزینه مشاوره ازدواج تلفنی

هزینه مشاوره ازدواج تلفنی مقایسه مشاوره ازدواج حضوری ممکن است کمتر شد که این امری طبیعی است . هزینه مشاوره ازدواج تلفنی معمولاً بر اساس اینکه مشاوره چند دقیقه طول کشیده است محاسبه میشود یعنی هزینه مشاوره ازدواج تلفنی برای هر دقیقه مقدار مشخصی می شد که ممکن است برخی از دفاتر ، مقداری از هزینه مشاوره قبل از ازدواج به صورت رایگان و جز خدمات آن مرکز مشاوره شد . برای مشاوره ازدواج تلفنی می توانید شماره مرکز مورد نظر خود را از طریق سایت آن مرکز یا صفحات مجازی مرکز مشاوره به دست آورید و پرداخت هزینه مشاوره به صورت آنلاین مشاوره ازدواج خود را یافت کرد .


بیشتر بخوانید:مشاوره ازدواج تلفنی


هزینه مشاوره ازدواج آنلاین

هزینه مشاوره ازدواج آنلاین طبیع از هزینه مشاوره حضوری و تلفنی کمتر می شد . برای افرادی که صحبت کردن به صورت رو رو مشاور یا به صورت تلفنی برای آنان سخت می شد و عث می شود نتوانند مسائل خود را به ستی بیان کنند مشاوره آنلاین بهترین راه یافت مشاوره می شد بتوانند قالب فضای چت و دنیای مجازی به راحتی و بدون هیچ استرسی مشکلات و مسائل خود را مطرح کنند .

افراد می‌توانند لینک ارتطی مشاور مورد نظر خود را شبکه مجازی به دست آورند و ساعت مقرر مشاور خود به صورت آنلاین ارتط برقرار کنند . توجه به گسترش دنیای مجازی طرفداران مشاوره آنلاین روز به روز حال افزایش هستند چرا که این نوع مشاوره امکان بهره مندی را برای تمام افرادی که به اینترنت و دنیای مجازی دسترسی دارند فراهم می کند همچنین عث می‌شود وقت و انرژی افراد به صورت قابل توجهی صرفه‌ جویی شود . هزینه مشاوره ازدواج آنلاین نیز به صورت اینترنتی و به راحتی از طریق برنامه‌ های خدمات نکی قابل پرداخت است .


بیشتر بخوانید:مشاوره ازدواج آنلاین


هزینه کم مشاوره ازدواج آنلاین

هزینه کم مشاوره ازدواج آنلاین این امکان را به وجود می‌آورد که اکثریت افراد بتوانند بهره‌ مندی از مشاوره قبل از ازدواج به این شناخت دست پیدا کنند که آیا طرف مقابل تناسب و تفاهم لازم را دارند یا خیر ، چرا که همانطور که می دانید بیشترین عامل طلاق جامعه به دلیل عدم شناخت ست و کافی پیش از ازدواج می شد و همینطور معیار های ازدواج برای زوجین شفاف و قابل تشخیص نمی شد از این رو مشاوره قبل از ازدواج کمک می کند که زوجین کنار یک مشاور و کارشناس خانواده به شناختی اصولی تر شاخص های اساسی برای ازدواج موفق دست پیدا کنند و این امر عث می‌شود دیدی آگاهانه تر و ذهنی زتر نسبت به امر ازدواج تصمیم گیری کنند .


بیشتر بخوانید:مشاوره ازدواج آنلاین


هزینه کم مشاوره ازدواج تلفنی

هزینه کم مشاوره ازدواج تلفنی این رغبت را افراد به وجود آورده است که پیش از اقدام به ازدواج و تصمیم گیری قطعی این مورد استفاده از مشاوره و راهنمایی کارشناسان ازدواج تمام جوانب و نقاط ضعف و قوت رابطه بین خود و طرف مقابل را بسنجند به این اطمینان دست پیدا کنند که آیا آینده این رابطه قالب یک ازدواج می تواند موفق شد یا خیر .

به طور کل هزینه مشاوره قبل از ازدواج چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین حالت اسندارد و معمول ، به نسبت فواید و ضرورتی که دارد چندان زیاد نمی شد و میان هزینه های هنگفت پروسه ازدواج هزینه مشاوره ازدواج بسیار کم می شد حال آن که می تواند ما را مسیر یک ازدواج موفق هدایت کند پس امید است فرهنگ سازی بیشتر این زمینه به مشاوره ازدواج به عنوان یک اولویت نگاه شود نه به عنوان یک مسئله ثانویه که ضرورت چندانی ندارد .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی ازدواج


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع :Online Relationship Counselors

هزینه مشاوره ازدواج چق است ؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۸:۴۸ توسط:مشاور موضوع: نظرات (0)