مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات .

مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات

بیست ویژگی مردانی که آمادگی ازدواج دارند

۵٫۰
۰۱

مردی که هدفمند است یکی از معیارهای ازدواج را دارا میشد. چرا که میتوان گفت هدفمند بودن بع و یا یکی از خروجی های بلوغ است. بنا بر نظر کارشناسان مشاوره ازدواج، فردی که هدفمند است ثت شخیتی بیشتری دارد زیرا هدف ، زمانی شکل میگیرد که فرد بداند چه چیز میخواهد و زندگی خود به دنل چه چیزی است . اینکه انسان بر کش مکش ها و نوسانات فکری و روحی خود غالب شود و بتواند به طور دقیق مشخص کند که چه چیزی او را عمیقا خرسند میکند بسیار مهم است چرا که عث میشود پس از این مرحله فرد بتواند اهداف جدیی را برای خود تعیین کند .

ازدواج موفق قطعا یکی از اهداف مردان ایده آل است . مردانی که مورد ازدواج هیچ تصمیمی ندارند و یا نمیدانند که به دنل چگونه فردی برای ازدواج هستند نمیتوانند آمادگی لازم را داشته شند . شما ید بتوانید مرد هدفمند را به ستی تشخیص دهید و ویژگی های رفری این افراد را شناسایی کنید پس نیازمند جلسات مشاوره قبل از ازدواج هستید به کمک مشاور و بهره مندی از دانش و تجربه او ، طرف مقابل را آنالیز کنید و بفهید که آیا فردی هدفمند است یا خیر و رابطه شما به دنل چه چیزی است . به کمک مشاوره ازدواج نه تنها میتوانید به این مسئله پی ببرید بلکه میتوانید معیارهای یک مرد مناسب برای ازدواج را طرف مقابل بررسی کنید .


بیشتر بخوانید: مشاوره ازدواج تلفنی


مردهایی که مسئولیت پذیر هستند

مردهایی که مسئولیت پذیر هستند یکی از نشانه های رز بلوغ را از خود نشان میدهند زیرا فردی که هنوز به بلوغ و ثت لازم نرسیده است از پذیرفتن مسئولیت های کوچک و بزرگ گریزان است . از طرفی مسئولیت های جدی و سنگین زندگی زناشویی برای مردان ، ضرورت مسئولیت پذیری را آن ها نشان میدهد . مدیریت کلی خانواده ، همسرداری ، رفع نیازهای معنوی همسر و فرزندان ، رفع نیازهای مادی خانواده و . . . از مسئولیت های یک مرد هستند که برای داشتن یک ازدواج موفق ید به ستی به آن ها عمل کند .

مردهایی که خوش قول هستند

مردهایی که خوش قول هستند ترکیبی از چند ویژگی مثبت را ارائه میدهند . خوش قول بودن نتیجه وقت شناسی ، مسئولیت پذیری ، ثت شخصیتی ، صادق بودن و . . . میشد . پس مردان خوش قول مردانی قابل اعتماد تر و متعادل تر هستند و این مسئله کمک میکند برنامه های کوه مدت و بلند مدت زندگی مشترک به ستی اجرا شوند .

مردهایی که مستقل هستند

مردهایی که مستقل هستند این استقلال هم شخصیتی است و هم مالی ، فردی که از نظر شخصیت انسانی مستقل و متکی به خود است میتواند مواقع چالش برانگیز و بحران ها خانواده خود را به حمایت کند و تیکه بر تدبیر و ایت خود اوضاع را تصمیم گیری ست مدیریت کند . از طرفی استقلال مالی نیز لازمه یک ازدواج موفق و پیشرفت اقتصادی خانواده است .

مردهایی که خانواده دوست هستند

مردهایی که خانواده دوست هستند راحتی ، آسایش و آرامش خانواده خود را بر همه چیز ترجیح میدهند ، این افراد به دنل رضایت خانواده خود هستند نه جلب رضایت بی مورد از اطرافیان ، برای این مردان گذراندن وقت کنار همسر و فرزندان خود لذت بخش تر از مسئله دیگری است و عموما اوقات فراغت خود را خانواده سپری میکنند نه دوسن و اطرافیان .

مردهایی که ایت هستند

مردهایی که ایت هستند مواقع حساس و شرایط پیچیده و غیر منتظره زندگی ، مصلحت اندیشی و دور اندیشی کافی خانواده خود را امنیت حفظ میکنند . این مردها آرامش خود را از دست نمیدهند و نظر گرفتن جوانب و سنجیدن شرایط تصمیم گیری میکنند و اجازه نمیدهند که یک حرکت یا تصمیم غیر عقلانی و عجولانه وضعیت برای خانواده آن ها بدتر شود .

مردهایی که قشناس هستند

مردهایی که قشناس هستند زحمات و وظیفه شناسی همسر خود را نادیده نمیگیرند و قل این وظیفه شناسی سپاسگزاری خود را کلام و عمل نشان میدهند . قشناسی مرد از زن عث میشود که زن روحیه و انرژی مضاعف بگیرد و سختی وظایف همسرداری ، بچه داری و خانه داری او را از پای نیاورد . مردان قشناس عموما خود افرادی وظیفه شناس هستند و به ستی سختی وظایف را ک کرده اند .

مردهایی که پشتکار هستند

مردهایی که پشتکار هستند هر حرفه و شغلی که شند ثابت قدم هستند و توانمندی خود را نشان میدهند . این افراد کار خود پیشرفت میکنند و از نظر شغلی و آمد ، وضعیت پایداری را دارند که این مسئله برای شخصی که همسر و فرزند دارد بسیار مهم است . اما مردانی که تن پرور هستند و یا پشتکار ندارند مدام شغل و موقعیت خود را تغییر میدهند و هیچ زمینه ای کار خود را به پایان نمیبرند ، این مسئله عث میشود موقعیت خانواده مدام تحت ثیر و ریسک قرار بگیرد .

مردهایی که احساس هستند

مردهایی که احساس هستند صمیمت ، علاقه و وابستگی را میان خانواده خود افزایش میدهند و همسر و فرزندان خود را از نظر عاطفی مین میکنند . زنان به طور طبیعی روحیه ای لطیف و احساسات شفافی دارند و مقابل مهر و محبت بسیار انعطاف هستند از این رو مردهایی که احساس هستند ابراز علاقه به همسر خود عث یک واکنش احساسی پررنگ تر او میشوند و این مسئله عث میشود مهر و محبت بر جو خانه و خانواده حاکم شد .


بیشتر بخوانید: مشاوره پیش از ازدواج


مردهایی که منطقی هستند

مردانی که منطقی هستند هرگز تعصب بی مورد از خود نشان نمیدهند این افراد هیچ مسئله ای بی دلیل مخالفت نمیکنند و برای هر رفر یا تصمیم خود دلایل موجه دارند . زندگی این افراد نیازی نیست که نگران انجام گرفتن یا نگرفتن کارهایی که به ضرر خانواده هستند شید چراکه مرد منطقی نهای تصمیمی را خداهد گرفت که بنا بر شرایط ست ترین تصمیم شد .

مردهایی که وفادار هستند

مردانی که وفادار هستند زندگی مشترک آسودگی خاطر را برای همسر خود به ارمغان خواهند آورد و یک زن بیش از هر چیزی نیازمند این است که مطمئن شد همسرش تنها متعلق به او است . مردهای وفادار تحت هر شرایطی به زندگی مشترک و همسر خود پایبند هستند و هیچ چالشی را زندگی مشترک دسویز و توجیهی برای خیانت نمیدانند .

مردهایی که تناسب خانوادگی دارند

مردانی که تناسب خانوادگی دارند این موضوع عث میشود که روش تربیتی ، فرهنگ ، ارزش ها ، اعتقادات ، شخصیت ، سطح مالی ، سطح تحصیلی ، سبک زندگی و . . . شما به یکدیگر نزدیک تر شد چرا که منشا تمام این موارد خانواده هستند . اینکه زن و شوهر از نظر خانوادگی هم تناسب شند طبیع عث میشود نزدیکی بیشتری موارد ذکر شده داشته شند که این مسئله مستقیما عث کاهش اختلافات میشود .

مردهایی که اهل برنامه ریزی هستند

مردانی که اهل برنامه ریزی هستند افرادی محط تر و انضط تر هستند که خواهان ثت و آرامش خاطر میشند و نمیخواهند که زندگی مشترک آن ها تصمیمات و اقدامات غیر منتظره دچار شوک و تنش شود . مردهایی که اهل برنامه ریزی هستند عموما افرادی هدفمند میشند و انجام هر فعالیتی را به زمان مناسب آن اختصاص میدهند .

مردهایی که محبت هستند

مردانی که محبت هستند عشق و علاقه خود را از همسر و فرزندان خود یغ نمیکنند و چه کلام چه عمل محبت خود را ابراز میکنند ، مشکل اغلب مردان بی احساس بودن نیست بلکه عدم توانایی بیان و ابراز احساسات میشد . قابل انکار نیست که زن ها بسیار تحت ثیر ابراز علاقه میشند و شنیدن واژه ای مانند عزیزم یا دوستت دارم از زن همسر برای آن ها بسیار لذت بخش است و عث میشود دلبستگی و میل به خانواده آن ها چندین برابر شود از این رو زندگی های مشترکی که مرد آن محبت است بسیار نشاط تر و صمیمی تر هستند و عمر اختلافات و کدورت ها آن بسیار کوه تر است .

مردهایی که اقتصادی هستند

مردانی که اقتصادی هستند واقع افرادی هدفمند و برنامه ریزی هستند که مسیر مشخصی را برای پیشرفت مالی خانه و خانواده خود دنل میکنند . ید بدانید که اقتصادی بودن خسیس بودن بسیار متفاوت است و میتوان گفت که مقابل ولخرج بودن ابتدا اقتصادی بودن قرار میگیرد سپس خسیس بودن ، افراد خسیس معمولا هر فعالیت مادی ، هر زمانی مخالف هستند و تنها راغب به پس انداز میشند اما مردهای اقتصادی از پول خود به موقع و به جا استفاده میکنند .

مردهایی که سلامت اخلاقی دارند

مردانی که سلامت اخلاقی دارند از مجموعه ای از رفر ها و ویژگی های ناپسند به دور هستند . مردهایی که سلامت اخلاقی دارند اعتیاد ، بی بندوری ، سوء معاشرت ، هوسزی ، خیانت و . . . از آن ها دیده نمیشود .

مردهایی که آینده نگر هستند

مردانی که آینده نگر هستند هرگز به خاطر لذت های آنی و مسائل زود گذر زندگی مشترک خود را به خطر نمی اندازند و سعی میکنند که دیدی وسیع تر به مسائل بپردازند به طوری که نه تنها مسئله حال حاضر به ستی حل شود بلکه زب آن آینده نیز مثبت شد . مردان آینده نگر سعی میکنند کنترل بیشتری بر وضعیت آینده زندگی خود داشته شند .


بیشتر بخوانید: ملاک های ازدواج موفق


مردهایی که معتقد هستند

مردانی که معتقد هستند و به اصول دینی و ارزش های اخلاقی پایبند هستند هرگز مسیر رذالت را پیش نمیگیرند و رفر و کردار آن ها به گونه ای نمیشد که به خانواده و زندگی مشترک خود ، آسیبی چه مالی چه جسمی و چه روحی وارد کنند .

مردهایی که شوخ طبع هستند

مردانی که شوخ طبع هستند معمولا یک رابطه صمیمی و شاد را همسر و فرزندان خود برقرار میکنند و عث میشوند که جو خانه همیشه سرزنده شد . همچنین این مردها ابراز احساسات به همسر خود راحت تر هستند و شناخت ون آن ها آسان تر است .

مردهایی که قوی هستند

مردانی که قوی هستند مواقع بحران و شرایط ناگوار خانواده خود را حمایت میکنند و تمام ناراحتی و مشکلات سعی میکنند روحیه خود را حفظ کنند خانواده پابرجا بماند . مردهای قوی تکیه گاه های مطمئن برای همسر و فرزندان خود میشند .

مردهایی که صلح طلب هستند

مردانی که صلح طلب هستند زمان بروز اختلاف یا برخورد مشکلات به دنل راه حل هستند نه مقصر . این مردها تنش های احتمالی زندگی مشترک را کاهش میدهند و مسائل کنار آن ها راحت تر حل میشود .

سوالات متداول

خصوصیات یک مرد خوب برای ازدواج چیست ؟

استقلال شخصیتی و مالی ، بلوغ فکری ، بلوغ احساسی ، بلوغ اجتماعی ، ثت موقعیت شغلی و اجتماعی ، سلامت روانی و رفری ، نداشتن اختلال شخصیتی ، صداقت ، تعهد ، پایبند بودن و . . . از خصوصیات یک مرد خوب برای ازدواج است .

مردان مناسب برای ازدواج کدامند ؟

مردانی که بتوانند ویژگی های ذکر شده فوق را دارا شند یا پی کسب آن شند و مقابل هیچ ویژگی و مشکل خاصی که پیش از این نامبرده شد را نداشته شند میتوانند مرد مناسبی برای ازدواج شند . البته این را نیز ید نظر داشت که هیچ انسان کاملی وجود ندارد و این که فرد ما تناسب داشته شد میتواند مبنا قرار بگیرد .

چه پسری ازدواج کنیم خوشبخت شویم ؟

اینکه چه پسری ازدواج کنیم خوشبخت شویم نمیتواند به صورت یک نسخه واحد برای همه تجویز شود ، هر انسانی موقعیت ، شرایط ، اهداف ، معیارها و ایده آل های خاص خود را دارد از این رو هر انسانی ید به دنل فردی شد که تناسب و توازن او است . .

چه پسرانی نید ازدواج کرد ؟

پسرانی که ویژگی هایی مانند اعتیاد ، هوسز بودن ، بی بندور بودن ، بدبین و شکاک بودن ، استقلال نداشتن ، پرخاشگر بودن و . . . را دارند نید ازدواج کرد .

ازدواج چه مردانی اشته است ؟

ازدواج مردانی که رفر خود اعتماد را از بین میبرند ، مردانی که پاسخگویی نیازهای عاطفی و روانی شما نیستند ، مردانی که شرایط بحران حمایتگر نمیشند ، مردانی که وظیفه شناس و مسئولیت پذیر نیستند ، مردانی که مستقل و متکی به خود نیستند و . . . اشته است .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : ۲۰ Qualities The Person You’re Going To Marry Should Have

بیست ویژگی مردانی که آمادگی ازدواج دارند

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۰:۳۵ توسط:مشاور موضوع: نظرات (0)