مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات .

مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات

اصلی ترین نشانه های سرد شدن رابطه چیست ؟

۵٫۰
۰۱

نشانه های سرد شدن رابطه بستگی به نوع رابطه دارد . رابطه همسری ، دوستی ، نامزدی و روابط خانوادگی . از نشانه های سردشدن رابطه خانوادگی میتوان به بی اعتنایی افراد خانواده به یکدیگر اشاره کرد . آنها فقط همزیستی میکنند . کمتر هم د دل کرده و یا حرف میزنند . هر یک پی منافع و تفریحات شخصی هستند . فقط زمانی هم هستند که منافع مشترک داشته شند . معمولا هم سر میز شام یا نهار حاضر میشوند . از دیگر نشانه های سرد شدن رابطه خانواده اینست که به آرمانها و اهداف یکدیگر احترام نمیگذارند . یکی دیگر ازنشانه های سرد شدن رابطه اینست که مدام خاطرات تلخ گذشته را مرور میکنند و از هم گله دارند . یکی دیگر از نشانه های سرد شدن رابطه اینست که مهمانیها کمترهم شرکت میکنند .

نشانه های سرد شدن رابطه

یکی دیگر از نشانه های سرد شدن رابطه خانواده اینست که کمتر روبوسی میکنند . آنها مدتهاست که برای هم نگران نمیشوند . دلشان برای هم تنگ نمیشود و بدنل راه گریزی از هسته اولیه خانواده هستند . اینگونه خانواده ها ازدواجشان ید دقت بیشتری کنند . اگر بدون مشاوره ازدواج اقدام کنند مسلما ازدواج موفق نخواهند شد .مشاوره قبل از ازدواج به آنها کمک میکند روابط را تقویت کنند زندگی حس گریز پیدا نکنند .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی خیانت


نشانه های سرد شدن رابطه زناشویی

نشانه های سرد شدن رابطه زناشویی مشخص هستند . یکی از نشانه های سرد شدن رابطه زناشویی فاصله افدن زیاد بعد از هر هبسترشدن است . زناشویی دیر به دیر انجام میشود . یکی دیگر از نشانه های سرد شدن رابطه زناشویی کوه شدن زمان همبستری است . البته اگر اثر ناتوانی جسمانی نشد . یکی دیگر از نشانه های سرد شدن رابطه زناشویی قطع شدن شوخی ها و اشارات طول روز است . عدم توجه به همسریا جفت . معمولا زن و مرد طول روز تماسهای جسمی و یا شوخی های کلامی هم معاشقه میکنند . اصلا لزومی ندارد که این شوخی ها برای همبستر شدن شد . اگر کمرنگ شدند نشان از سرد شدن روابط دارد . که پیشنهاد میکنیم حتما مشاوره خانواده انجام شود .

نشانه های سرد شدن رابطه زوج ها

نشانه های سرد شدن رابطه زوج ها رامیتوان به دو دسته تقسیم کرد . سرد شدن رفرهای خانوادگی و سرد شدن رفرهای جنسی . سرمنشا تمام سرد شدنها ریشه روانشناختی دارد . نشانه های سرد شدن رابطه زوج ها را میتوان رفرهای خانوادگی به خوبی مشاهده کرد . چون این دو از هم مجزا نیستند . نقص رفرهای خانوادگی میتواند سرد شدن جنسی را به دنل داشته شند و برعکس . نقص رفر جنسی نیز میتواند منشا سردی رفرهای خانوادگی شود . اما از نشانه های سردشدن رابطه زوج ها میتوان به رفرهایی چون بهانه گیری ، بی حوصلگی ، عدم ارتط کلامی مهر آمیز ، عدم تماسهای جسمی مانند آغوش کشیدن و بوسیدن اشاره کرد .

از دیگر نشانه های سرد شدن رابطه زوج ها میتوان به تکراری شدن رفرها اشاره کرد . میان یک زوج که اشتراک گذاری رفری از بین میرود نشان از سرد شدن دارد . مثلا دیگر هم قدم نمیزنند حالیکه گذشته مسافت زیادی را هم راه میرفتند . هم تفریح و ورزش نمیکنند . هم بیرون نمیروند . آنها خیلی وقت است هم حرفهای رمانتیک نمیزنند و به نظر میرسد زندگی را تکرار میکنند .

مهم ترین نشانه های سرد شدن رابطه های عاشقانه

مهمترین نشانه های سرد شدن رابطه های عاشقانه نگاه نکردن به هم است . یک جفت عاشق بیشتر از هر وقت نگاهشان به هم گره میخورد و عاشقانه به تماشای هم مینشینند . تماس جسمی زیادی دارند . زود به زود دلشان برای هم تنگ میشود . دیدن هم به هیجان می ایند . دیدن اجزا طبیعت مانند گل و پروانه به وجد می آیند . سعی میکنند مانند هم شند . البته این رفرها هر زوجی متفاوت است . ولی هر زوج وقتی رفرهای ویژه عاشقانه اش کمرنگ میشود حاکی از سرد شدن روابط است . مهم ترین نشانه های سرد شدن رابطه های عاشقانه وقت نگذاشتن برای یکدیگر است . حالیکه ممکن است بیکار شد ولی حوصله شنیدن حرفهایش و دیدن اورا ندارد . دیگر برایش مهم نیست معشوق او به چه رنگی علاقه دارد و چه چیزهایی را میپسندد . ذهن و قلب او ماجراهای دیگری شکل میگیرد .

دوست داشتن و علاقه شک دارد و مدام از خود میپرسد آیا من واقعا عاشقش بودم ؟ برایش هدیه نمیخرد . دیگر گل نمی اورد و مدام کارهایش را توجیه میکند . توجیهات سطحی . او حتی تلاش نمیکند توجیهاتش به واقعیت نزدیک شند . ارتط آنها یکدیگر سرد و بی روح شده است . اینگونه روابط ممکن است یکی از آن دو چشمانش گریان و دیگری عصبی و فراری شد .


بیشتر بخوانید: علت خیانت مردان چیست؟


نشانه های سرد شدن رابطه دوران نامزدی

نشانه های سرد شدن رابطه دوران نامزدی اینست که حرفهایشان نشانی از برنامه ریزی برای آینده نیست . مورد اینکه چه جایی قرار است زندگی کنند حرف نمیزنند . اینکه چه وسایلی بخرند یا وسایل خانه را چگونه بچینند . ماشینشان چه شد . برای امد بیشتر چه کارهایی بکنند . از نوزاد کوچولویی که همه دوران نامزدی راجع به آن حرف میزنند رویاهایشان خبری نیست . حرفهای یواشکی تمام شده و هردو احساس میکنند رابطه آنها به تکرار کشیده شده است . از دیگر نشانه های سرد شدن رابطه دوران نامزدی میتوان به ملاقاتهای کمتر اشاره کرد . آنها شوقی برای دیدار ندارند . زود از هم خسته میشوند . حال ممکن است یکی از طرفین این احساس بوجود آمده شد که ید حتما مشاوره بگیرند ببینند صدمه ای که به رابطه آنها وارد شده قابل ترمیم است یا ید تمام شود .

سوالات متداول

نشانه های سرد شدن رابطه عاشقانه چیست ؟

نگاه نکردن عمیق به هم ، کمتر شدن حرفهای رمانتیک و عاشقانه . به تعویق افدن قرار ملاقاتها . کمتر شدن تلفن زدن به هم . کوه تر شدن صحبتها . زیگوشی ها یک رابطه سرد کمتر میشود . مانند خنداندن هم . آنها دیگر کمتر به پارکها و مناطق ییلاقی میروند .

شانه های پایان یک رابطه عاشقانه چیست ؟

ملاقاتها و تلفن زدنها هر دو ازهم گله میکنند . به خواسته های هم توجه ندارند . هرکدام فقط به خود حق میدهند . هردو فکر میکنند طرف مقابل میخواهد به رابطه پایان دهد . بیشتر قهر میکنند و از هم بیخبر هستند . برای آشتی هیچیک پا به میان نمیگذارند .

علت اصلی سرد شدن روابط زناشویی چیست ؟

نقص ارتط زناشویی ، ناتوانی تحریک ، عدم پیشنوازی جنسی ، زود ارضا شدن ، نرساندن طرف مقابل به مرحله ارگاسم . به نیاز جنسی طرف مقابل احترام نگذاشتن ، بو دانستن رابطه جنسی ، نداشتن فضای مناسب و امن برای همبستر شدن و عدم آگاهی از نیاز جنسی خود و طرف مقابل .

علائم سرد شدن رابطه عاشقانه ؟

ترک کردن رفرهای عاشقانه هر دو طرف ، دوری از هم به مدت زیاد یا لا اقل بیشتر از قبل ، دلتنگ نشدن برای معشوق ، حوصله شنیدن حرفهای طرف مقابل را نداشتن و به بهانه های مختلف از حرف زدن هم اجتناب کردن .

چه نشانه هایی از پایان یک رابطه خبر میدهد ؟

بستگی به نوع رابطه دارد ولی همه رابطه ها کسی که به پایان رابطه می اندیشد کمتر برخورد خوبی طرف مقابل دارد ، کمتر حرف میزند ، آرمانها و آرزوهایش را به سخره میگیرد ، جمع طرف مقابلش کمتر دیده میشود ، به توضیحات و توجیه های او اهمیت و توجه نشان نمیدهد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه اصلی ترین نشانه های سرد شدن رابطه به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: Acute cooling of the body surface and the common cold

اصلی ترین نشانه های سرد شدن رابطه چیست ؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۹:۱۱ توسط:مشاور موضوع: نظرات (0)