مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات .

مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات

چگونه ازدواج موفق اینترنتی داشته باشیم ؟

۵٫۰
۰۱

ازدواج موفق اینترنتی نیازمند ک ستی از رابطه می شد اینکه بتوانیم شاخص های یک رابطه سالم و هدفمند را تشخیص دهیم و آن را به رابطه خود اعمال کنیم ازدواج اینترنتی موفق بسیار موثر است . بیشترین عامل عدم موفقیت رابطه های مجازی و پیامد های منفی آن به این دلیل است که افراد سعی نمی کنند رابطه خود را چارچوب مشخصی به صورت هدفمند پیش ببرند و تلاش نمیکنند که رعایت اصول تعریف شده ، آن را به یک رابطه اسندارد واقعی ، برای شناخت صحیح تر تبدیل کنند . از این رو برای داشتن ازدواج موفق اینترنتی نیاز است که رابطه به سمت دنیای واقعی کشیده شود و دیدی واقع گرایانه تمام جوانب آن سنجیده شود . ازدواج اینترنتی موفق امری غیر ممکن نمی شد فقط نیازمند برخورد اصولی و آگاهانه است .

راه های ازدواج موفق اینترنتی

راه های ازدواج موفق اینترنتی به ما کمک میکنند بتوانیم رابطه زه شکل گرفته خود را ست ترین مسیر خود هدایت کنیم . راه های ازدواج موفق اینترنتی موفق عث می شود که بتوانیم کنترل صحیح بر رابطه آن را لاترین سطح از کیفیت خود نگه داریم . یکی از بهترین راه های ازدواج موفق اینترنتی ، کمک گرفتن ازمشاوره خانوادهمی شد . مشاوره ازدواج و استفاده از تجارب و دانش کارشناس روابط ، می توان معیارهای ازدواج را سنجید و مشخص کرد که رابطه موجود ارزشمند می شد یا خیر . هنچنین میتوان تشخیص داد زوج تناسب و توازن لازم را برای ازدواج موفق یکدیگر دارند یا نه . مشاوره ازدواج کمک می کند که بتوانیم دید منطقی نقاط ضعف و قوت رابطه خود را تشخیص دهیم و موفقیت یا عدم موفقیت آن را پیش بینی کنیم .


بیشتر بخوانید: عوامل ازدواج ناموفق


خصوصیات ازدواج موفق اینترنتی

خصوصیات ازدواج اینترنتی موفق را میتوان به صورت یکی سری ویژگی تعریف کرد . بر اساس این ویژگی ها میتوان موفقیت یا عدم موفقیت یک رابطه مجازی را پیش ببنی کرد . خصوصیاتی که تشخیص دادن آن ها رابطه به شما کمک می کند بفهمید که آیا رابطه مسیر دلخواه شما پیش خواهد رفت یا خیر . به طور کل انتزاعی نبودن شخصیت دو طرف ، هدفمند بودن دو طرف از برقراری رابطه ، پیش بردن رابطه دنیای واقعی برای شناخت کافی ، رعایت حدود و کنترل بر رابطه ، مشورت خانواده ها ، استفاده از مشاوره قبل از ازدواج و . . . از خصوصیات ازدواج اینترنتی موفق می شد . به طور حتم افرادی که ازدواج اینترنتی موفق را تجربه کرده اند اصول و موارد فوق را رابطه خود رعایت کرده اند و هرگز کورکورانه این مسیر قدم نگذاشته اند .

ازدواج موفق اینترنتی برای جوانان

ازدواج موفق اینترنتی برای جوانان امروزه توجه به تحولات فرهنگی به یک خواست و هدف تبدیل شده است . طبیعی است که گسترش دنیای مجازی و شبکه‌ های اجتماعی روابط انسانی روز به روز حال گسترش می شد و این روابط اشکال و کیفیت های مختلف حال شکل گیری هستند . ازدواج اینترنتی مهم ترین و قابل بحث ترین شکل از روابط مجازی می شد چراکه پای عمیق ترین رابطه انسانی یعنی ازدواج و مهم ترین نهاد اجتماعی یعنی خانواده میان است از این رو ازدواج موفق اینترنتی برای جوانان مسئله بسیار مهمی شد .

ید تلاش‌ هایی این زمینه صورت بگیرد ارتقاء سطح فرهنگ و دانش این زمینه جوانان بتوانند مسیر ازدواج اینترنتی آنگونه که ید رفر کنند . این فرهنگ ید نهادینه شود که خانواده ها مقابل این مسئله جبه غیر منطقی نگیرند و دخالت و حمایت صحیح کمک کنند رابطه و ازدواج اینترنتی چارچوب و مسیر ست خود پیش رود چراکه توجه به توسعه اجتماعی انتظار می رود که ازدواج اینترنتی برای جوانان رغبت بر انگیز شود و روز به روز آمار آن افزایش یابد .


بیشتر بخوانید: موفقیت ازدواج


راهکار های موفق ازدواج اینترنتی

راهکار های ازدواج موفق اینترنتی به ما خواهند گفت که چه ید ها و نید هایی را رابطه خود ید رعایت کنیم رابطه از مسیر ایده‌آل خود منحرف نشود و اینکه چگونه می توانیم از رابطه ، طرف مقابل و تصمیم خود اطمینان حاصل کنیم . اما این راهکار ها چه چیز هایی هستند ؟ چه کسی آن ها را تعیین میکند و چه کسی اختیار ما میگذارد ؟ کارشناسان روابط و ازدواج تکیه بر دانش و تجربه خود ، راهکار هایی را پیش روی ما می گذارند بتوانیم معیار های ازدواج را رابطه خود تشخیص دهیم ، تصمیمات ستی را بگیریم و برخورد صحیحی را از خود نشان دهیم احتمال شکل گیری یک ازدواج موفق افزایش یابد .


بیشتر بخوانید: اهمیت سن ازدواج موفق


خدمات مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره و معیارهای ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: ۹ Things to Know About Having a Successful Open …

چگونه ازدواج موفق اینترنتی داشته شیم ؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۶:۱۱ توسط:مشاور موضوع: نظرات (0)