مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات .

مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات

ازدواج اینترنتی موفق

۰٫۰
۰۰

ازدواج اینترنتی موفق دنیای آشفته ی این روزها یکی از بزرگ ترین چالش های جوانان شده است . گذشته ازدواج ها دخالت مستقیم خانواده ها صورت می گرفت و دختر و پسر کم ترین نقش را انتخاب همسر خود داشتند ، رفته رفته این ازدواج های سنتی شکلی جدید به خود گرفت و محل هایی مثل دانشگاه و سرکار موجب ایجاد آشنایی بین دختر و پسر شد و این نیز موجب دخالت کمتر والدین و الویت قرار گرفتن سلیقه و انتخاب فرزندان شد .

ازدواج اینترنتی موفق

گسترش فضای مجازی زندگی فردی افراد و وابستگی زیاد به زندگی مجازی موجب شده این روزها شاهد عرصه جدیدی از ازدواج شیم که آن را ازدواج اینترنتی می نامند .اما نکته این است که ازدواج اینترنتی موفق نیز داریم یا خیر؟ بیشتر نگاه های به ازدواج های اینترنتی منفی است و حتی از نظر روانشناسی صد لایی از این نوع ازدواج ها به طلاق ختم می شوند . اما گفتنی است برای داشتن یک ازدواج اینترنتی موفق اگر از یک مشاوره ازدواج که از شرایط ازدواج اینترنتی موفق آگاه است کمک بگیرید و عجولانه تصمیم گیری نکنید از دنیای مجازین خارج شوید و دنیای واقعی هم یکدیگر را بشناسید می توانید یک ازدواج موفق داشته شید .

شرایط ازدواج اینترنتی موفق

شرایط ازدواج اینترنتی موفق سوالی است که برای همه ی دلختگان مجازی پیش می آید . مهم ترین نکته ازدواج اینترنتی میزان شناخت از فرد دنیای واقعی است . فضای مجازی همه سعی دارند بهترین خود را به معرض نمایش بگذارند و چه بسیار انسان هایی که چیزی از خود برای این نمایشگاه ندارند پس عاجزانه شروع به نمایش گذاشتن آرزوهایشان می کنند و آنق این رویاها را ور می کنند که صفحات مجازی شان را محل واقعی زندگیشان می دانند.

پس فردی که دنیای رویایی آن ها قدم کذاشته و به غلط آن را ور کرده است به هیچ عنوان نمی تواند خود واقعی این شخص ازدواج کند و این بزرگ ترین خطر یک ازدواج اینترنتی است . پس یکی از مهم ترین شرایط ازدواج اینترنتی موفق شناخت واقعیت زندگی فرد است نه آنچه که از خود گفته است . همچنین از دیگر شرایط ازدواج اینترنتی موفق این است که اعتماد بین افراد شکل گرفته شد زیرا این نوع از ازدواج ها بی اعتمادی و شک های متعدد یکی از عواملی است که زندگی مشترک موجب اختلاف و نهایت طلاق می شود .

ازدواج اینترنتی موفق برای جوانان

ازدواج اینترنتی موفق برای جوانان امروزه امری بسیار مهم است زیرا توجه به شرایط و روند زندگی های ماشینی و تعدد صفحات مجازی و وابستگی شدید جوانان به اینترنت رفته رفته ازدواج اینترنتی بیش از پیش افزایش می یابد نتیجه بهتر است از همین حالا به دنل فرهنگ سازی و آموزش ازدواج موفق اینترنتی شیم جامعه نیز دچار آسیب کمتری شود . ازدواج اینترنتی موفق برای جوانان زمانی صورت می گیرد که معیارهای ازدواج هردو طرف دنیای واقعی نیز به هم بخورد .


بیشتر بخوانید: ویژگی های ازدواج خوب


معیارهای ازدواج اینترنتی موفق

معیارهای ازدواج اینترنتی موفق ید منطقی و آگاهی شد . همانطور که می دانید فضای مجازی امکان وغ و ساختن شخصیت های خیالی بسیار ساده است از این رو همین امر موجب به وجود آمدن بی اعتمادی بین افراد می شود نتیجه زمانی که ازدواج نیز صورت گرفته شد کوچک ترین اتفاقی زن و مرد به هم شک می کنند زیرا از قبل ذهن آن ها پر شده از بی اعتمادی های گذشته فضای مجازی حال ممکن است این بی اعتمادی آن موقعیت بی مورد شد اما به دلیل وجود عینک بدبینی از تجربه های تلخ فضای آلوده اینترنت زندگی مشترک نیز دچار مشکل می شوند . اما فرهنگ سازی استفاده ست از دنیای مجازی و کنترل رفرهای فردی و اجتماعی می توانیم به نقطه ای برسیم نگاه های منفی نسبت به ازدواج های مجازی برداشته شوند .

همچنین برای بدست آوردن یک ازدواج موفق فضای مجازی ید بسیار آگاهانه عمل کنید . ملاک ها و معیارهاین را نظر بگیرید و فرد مورد نظرن را معیارهاین بسنجید و سعی کنید تحقیقات ستی از شخصیت واقعی او را داشته شید و ملاک هاین را شخصیت واقعیش بسنجید .

مشاوره ازدواج اینترنتی موفق

مشاوره ازدواج اینترنتی موفق به طور حتم کمک شایانی انتخاب شما می کند . مشاوره قبل از ازدواج طرح سوالاتی از افراد به شخصیت ونی آنها پی می برد نتیجه راحت تر او را مورد بررسی قرار می دهد و این انتخاب مهم شما را یاری می دهد بهترین نتیجه را یافت کنید .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره ازدواج اینترنتی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع :Marriage Counseling | Private, Affordable, Effective

ازدواج اینترنتی موفق

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۰۸:۱۵ توسط:مشاور موضوع: نظرات (0)