مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات .

مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات

تست ازدواج موفق

۵٫۰
۰۱

تست ازدواج موفق علایق و سلایق و خواسته های شما از زندگی را مشخص می کند نسبت به آن بتوانید همسر مناسبی را انتخاب کنید . تست ازدواج موفق واقع مانند آینه ای عمل می کند که می توانید تصویر خودن را آن ببینید و از طریق آن به یک خودشناسی ست دست پیدا کنید . تست ازدواج موفق طرح سوالات ارزیابی شده رابطه نظر شما راجع به موضوعات مختلف به نقاطی از شخصیت شما دست پیدا می کند که حالت عادی ممکن است نیازمند چند جلسه مشاوره شد بتوان به این اطلاعات از شخصیت شما پی برد اما تست ازدواج موفق به راحتی مشاور از علایق و ملاک های شما آگاه می شود و می تواند به شما داشتن یک ازدواج موفق کمک بیشتری کند .

بهترین تست ازدواج موفق

بهترین تست ازدواج موفق توسط روانشناسان تهیه شده است . یکی از مهم ترین دلایلی که به شما پیشنهاد می کنم از این تست ها استفاده کنید این است که جلسات خواستگاری و یا حتی دوران نامزدی ممکن است نتوانید برخی سوالات را از همسر آینده ن بپرسید حال ممکن است این اجتناب از پرسش از سر خجالت شد و یا ممکن است آن موقعیت برخی مسائل را به فراموشی سپرده شید اما تست های ازدواج این مشکل بر طرف می شود و شما مطمئن هستید از هر لحاظ سنجیده می شوید .

بهترین تست ازدواج موفق ، سوالاتی است که توسط مشاوران و روانشناسان کاملا حرفه ای طراحی شده شد ، پس استفاده از یک تست مناسب قدم اول است ، سپس بررسی تست را ید به یک مرکز مشاوره ازدواج بسپارید نتیجه تست ها را بررسی نماید و نهایت به شما و همسر آینده ن بگوید چه اندازه می توانید از یک زندگی مشترک موفق کنار یکدیگر برخوردار شید .

بهترین تست ازدواج موفق به شما کمک می کند زمان کمتری یکدیگر را بهتر بشناسید .

تست ازدواج موفق برای انتخاب همسر

تست ازدواج موفق برای انتخاب همسر راهکار مناسبی است که امروزه بین جوانان بیش از پیش رواج پیدا کرده است . این تست ها شما را به چالش می کشد و موقعیت های بحرانی زندگی را براین شبیه سازی می کند و نوع عکس العمل شما را نسبت به حوادث مختلف می سنجد از میزان آمادگی شما برای یک زندگی مشترک آگاه شود . تست ازدواج موفق برای انتخاب همسر همچون راه میانبری است برای دستیابی به نقاط پنهانی از شخصیت هر فرد که ممکن است نقاب پوشیده شده شد .

فرض کنید یک جلسه خواستگاری هستید ، به طور قطعی شما تمام تلاشن را می کنید که وقار مودب رفر کنید و احتمالا لبخند آرامی هم گاهی بر لب میآورید و کاملا مراقب هستید که دست از پا خطا نکنید و به طبع تمام این موارد را فرد روبه روین نیز دارد چرا که هیچکس دوست ندارد چنین موقعیتی چهره ای زشت از خود به یاد بگذارد نتیجه این کاملا طبیعی است که هیچکدام شناخت ستی از یکدیگر نداشته شید و چه بسا برخی شرایط بدتری سعی کنند این مجالس دورغ را نیز چاشنی تعریف هایشان از خود کنند راحت تر بله را بگیرند نتیجه شناخت های موجود جلسات خواستگاری از اعتر کمی برخوردارند و این جا است که تست های ازدواج به یاری میآیند و شناخت را کامل می کنند .


بیشتر بخوانید: اهمیت سن ازدواج موفق


تست ازدواج موفق آنلاین

تست ازدواج موفق آنلاین برای کسانی که وقت مراجعه به مراکز مشاوره قبل از ازدواج را ندارند مناسب است . البته ید توجه داشته شید که این تست را سایت های معتبر روانشناسی و مشاوره انجام دهید از صحت ستی آن مطمئن شید . بهتر است بررسی این تست ها را به یک مشاوره ازدواج بسپارید برای این کار می توانید به صورت آنلاین مشاوران تلفنی ارتط شید اگر این مشاوره تلفنی نیز براین مقدور نبود آخرین مرحله خودن توسط راهنمایی ها و نحوه ارزیابی تست ها به بررسی پاسخ ها بپردازید .


بیشتر بخوانید: عوامل ازدواج ناموفق


تست ازدواج موفق برای جوانان

تست ازدواج موفق برای جوانان قبل از ازدواج بسیار مفید است . اما نکته جالب این تست ها این است که نه تنها قبل از ازدواج برای شناخت معیارهای ازدواج مناسب است بلکه برای زوج هایی که سال هاست ازدواج کرده اند نیز مناسب است و انجام این تست می توانند بیش از پیش یکدیگر را بشناسند و سوء تفاهم هایی که ممکن است طول زندگی برایشان پیش آمده شد را بر طرف کنند .


بیشتر بخوانید: ویژگی های ازدواج خوب


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره ازدواج موفق به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Marriage Quiz – Marriage Dynamics Institute

تست ازدواج موفق

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۵۷:۵۱ توسط:مشاور موضوع: نظرات (0)