مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات .

مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات

مرکز مشاوره آنلاین خانواده

۵٫۰
۰۱

مرکز مشاوره آنلاین این روز ها طرفداران زیادی بین افرادی که زندگی روزمره خود مسائل روانشناسی سروکار دارند پیدا کرده است . مرکز مشاوره آنلاین برخلاف مرکز مشاوره حقیقی نیازی به حضور فیزیکی افراد برای برخورداری از خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی نیست . مرکز مشاوره آنلاین مراجعان خود را به صورت مجازی و البته کیفتی مشابه و گاهی حتی لاتر از مشاوره حضوری ویزیت میکند . مرکز مشاوره آنلاین بیشتر برای افرادی مناسب است که پو قت و امکان مراجعه حضوری به نزد یک مشاور را به دلیل مشغله کاری ندارند . از طرفی مرکز مشاوره آنلاین برای آن دسته از افرادی که نمیتوانند به صورت حضوری و چشم پر چشم مشکل خود را کسی میان بگذارند نیز مناسب و راه گشا خواهد بود . ادامه بیشتر راجع به مرکز مشاوره آنلاین صحبت خواهیم کرد .


بیشتر بخوانید: مشاوره طلاق آنلاین


مرکز مشاوره آنلاین خانواده

مرکز مشاوره آنلاین خانواده از جمله مراکزی است که تمام زمینه های مربوط به خانواده و مراقبت هایی که برای رشد صحیح و سالم نیاز دارد متقاضیان را راهنمایی میکند . مشاوره ازدواج میتواند زوجهای جوانی را که به دلیل سن کم تجربه کافی را برای مدیریت زندگی خود ندارند راهنمایی کند بتوانند بهترین تصمیمات را برای زندگی زناشویی خود اتخاذ کنند . مرکز مشاوره آنلاین خانواده میتواند گرفتن تست از افراد به آنها تشخیص این که میتوانند پ و ماهای خوبی بشوند یا این که حال حاضر شرایط روانی مساعدی برای بچه دار شدن را دارند یا خیر بسیار کمک کند . پرورش و تربیت کودک از مهم ترین دغدغه های والدین است که صاحب فرزند میشوند . مرکز مشاوره آنلاین خانواده میتواند کمک به والدین از اضطراب های ناشی از آینده فرزندشان به طور کلی بکاهند .


بیشتر بخوانید: مشاوره پیش از ازدواج


مرکز مشاوره آنلاین ازدواج

مرکز مشاوره آنلاین ازدواج میتواند حال و آینده بسیاری از جوانان ثیر شگرفی را به جا بگذارد . جوانان معمولا نمیتوانند از منقط و احساسات خود به صورت متعادل استفاده کنند و بهره ببرند . بنابراین میتوانند ارتط گرفتن مشاوران یک مرکز مشاوره آنلاین ازدواج خود را به دست او بسپارند بهترین راهکارها و پیشنهادات را متناسب سن و شخصیت فرد مشاوره گیرنده به او ارائه کند . برای مثال شخص میتواند مراجعه به یک مرکز مشاوره آنلاین ازدواج بفهمد که خود به بلوغ های لازم ابعاد مختلف برای ازدواج رسیده است نه ؟ . این نکته که فرد بداند به لحاظ روانی آماده قبول مسئولیت زندگی مشترک هست یا نه میتواند بسیار مهم و حیاتی شد . البته ناگفته نماند که تمام این اطلاعات و بررسی ها را میتوان مورد طرف مقابل ما به عنوان گزینه ازدواج مورد بررسی قرار داد.


بیشتر بخوانید: مشاوره مسائل زناشویی


مرکز مشاوره آنلاین آویژه

مرکز مشاوره آنلاین آویژه قطعا از جمله سایت های مشاوره ای است که افراد نیازمند مشاوره میتوانند روی آن حساب زیادی ز کنند . چرا که مشاوران مرکز مشاوره آنلاین آویژه از بهترین های ممکن انتخاب میشوند و به صورت تخصصی موضوعات مربوط اقدام بع مشاوره و کمک به افرادی که برای مشاوره مراجعه کرده اند مینمایند . این مرکز هم زمینه های مختلف مشاوره خانواده (family counseling) مثل فرزند پروری و برخورد ست کودک و نوجوان و جوان فعالیت میکند و هم ره مشکلات مربوط به زوجین غالب مشاوره زناشویی و زندگی مشترک را یاری رسانی را انجام میدهد . بنابراین از هر لحاظ میتوان به این سایت و مشاوران آن اعتماد کرد و مشکلات را آن میان گذاشت و از گرفتن نتیجه مطلوب این مورد مطمن بود .

مرکز مشاوره آنلاین کودک

مرکزمشاوره آنلاین کودک نیز امکانت خوبی را برای والدین فراهم می آورد بتوانند به تربیت کودک خود بسیار راحت‌تر بپردازند . مرکز مشاوره آنلاین کودک میتواند شامل خیلی فعالیت ها و برنامه‌ریزی ها ابعاد مختلف روانی کودک شد . ادامه به برخی از فعالیت‌های مفید به فایده مشاوره کودک اشاره میکنیم .

  • دسترس بودن به دلیل رابطه فضای مجازی این امکان را فراهم میکند که والدین دائم مشاوران را کنار خود احساس کنند .
  • اگر کودک از لحاظ روانی آشفته شد میتوان خیلی سریع و بدون معطلی به مشاور وصل شد و راه حلی آنی را از او برای کودک طلب کرد .
  • گاهی اوقات کودک ما رفر ها و علائمی را از خود بروز میدهد که ما به عنوان والدین نمی‌توانیم علائم را واکاوی و آنالیز کنیم . این شرایط قطعا دسترس بودن یک فرد آگاه این زمینه میتواند به ما بسیار کمک کند و از نگرانی های ما بکاهد .

مشاوره خیانت

از جمله مسائلی که امروزه خیلی از افراد را به فکر مراجعه به مشاوره خانواده ، به خصوص مشاوره زناشویی و زندگی مشترک می اندازد بحث خیانت و ارتط فرازناشویی است .

شیوع این پدیده سر سر جهان و همه جوامع میتواند دلایل و زمینه های بسیار زیادی داشته شد این اینجا وفرصت و زمان مناسب برای بررسی این عوامل نیست . اما مشاوره خیانت (betrayed counseling) که میتواند از جمله فعالیت‌های سایت های مشاوره آنلاین شد میتواند کمک بسیار زیادی به زوجینی که این آسیب دست و پنجه نرم میکنند تلقی شود . مشاوره خیانت میتواند زمینه های مختلفی ثیر مثبت خود را زندگی افراد داشته شد . مرحله اول میتواند امر پیش گیری از این اتفاق تلخ قدم های زیادی بردارد و مرحله ای که به هر دلیلی زن یا مرد به این اتفاق دچار شد میتواند مدیریت شرایط بحرانی به زن و شوهر کمک کند .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی وسواس


مشاوره تحصیلی

امروزه نیازهای تحصیلی نوجوانان به گونه ای نیست که به مانند گذشته توسط والدین حل و فصل شود . به دلیل تغییر وس که البته به واسطه تغییر نیازهای انسان رخ داده است ، طبیع وس آموزش داده شده و رشته های انتخاب شده برای محصلان تفاوت چشم گیری داشته است . مشاوران تحصیلی که بعضی از سایت های مشاوره آنلاین نیز فعالیت میکنند میتوانند به نسبت افکار و شخصیت هر نوجوان و دانش آموز برنامه سی را برای او ترتیب بدهد که هم به لحاظ تحصیلی پیشرفت مورد نظر را داشته شد و هم این که بیشتر از ظرفیت تحملش فشاری به او وارد نشود .

بیشترین سالهایی که یک نوجوان به مشاوره تحصیلی احتیاج دارد معمولا دوران آخر تحصیل خود و قبل از کنکور میشد . این دوران بخاطر تداخل زمان پیش از کنکور که دوران تعیین کننده ای زندگی فرد میشد و همچنین دوران بلوغ که پر از خطرات و طوفان های مختلف است حساس میشد .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی خیانت


مشاوره شغلی (business counseling)

بعضی از شغل ها نیز این شرایط را ایجاب میکنند که حتما فردی که گیر آنها کم میشود نیاز به مشاوره خواهد داشت . برای مثال فردی که کارآفرین شد قطعا دائما به فکر توسعه و پیشرفت شغل خود میشد . اما او نمیتواند صررفا فقط به توسعه دانش خود بپردازد و م آر خود را رها کند . واقع فرد چاره ای ندارد جز این که هم کارش را پیش ببرد و هم همزمان برای توسعه کارش به فکر به روز کردن و لا بردن اطلاعات زمینه خود نیز شد . اینجاست که نقش و اهمیت یک مشاور آنلاین زمینه های شغلی مشخص و واضح میشود . یک مشاوره خوب میتواند توجه به شغل مراجعه خود برنامه ای را برای او ترتیب دهد که فرد بتواند علاوه بر صرف انرژی کمتر به نیج عالی دست پیدا کند .

مشاوره طلاق

گاهی دو نفر که یکدیگر پیوند زناشویی میبندند بعد از مدتی به دلایل مختلف دیگر نمیتوانند راه را هم ادامه دهند یا دست کم این گونه احساس میکنند که زندگی مشترکشان به آخر خط رسیده است . قطعا به زوجین پیشنهاد میشود که قبل از اینکه بخواهند تصمیم خود برای جدا شدن را عملی کنند ، حتما به نزد یک روانشناس حاذق رفته و از او مورد طلاق و عواقب و نکات مثبت و منفی آن مشورت بگیرند . یک روانشناس که میتواند هم به صورت حضوری و هم آنلاین به افراد مشاوره بدهد قابلیت این را دارد که تمام ابعاد طلاق یک زوج را روشن و واضح کند . معمولا مشاوره طلاق (divorce counseling) مسائلی مثل آینده فرزندان بعد از طلاق یا ضربه های عاطفی زوجین بعد از طلاق بحث و گفتگو میشود .


بیشتر بخوانید: مشاوره روانشناسی آنلاین


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین روانشناسی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: The Best Online Therapy Reviews 2019: Compare …

مرکز مشاوره آنلاین خانواده

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۱:۱۲ توسط:مشاور موضوع: نظرات (0)