مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات .

مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات

به نیاز عاطفی زنان چگونه باید پاسخ داد؟

۵٫۰
۰۱

سلام و ود خدمت شما همراهان عزیز؛ شاید شما هم این سوال را از خود پرسیده شید که پاسخ صحیح به نیاز عاطفی زنان چگونه ید شد؟

امروز نظر داریم که این مقاله شما دوسن عزیز ره نیاز عاطفی زنان گفت و گو نماییم.

نیاز عاطفی زنان

وابستگی های عاطفی و نیاز عاطفی زنان سبب می شود که زندگی مشترک، جام وفاداری به دست نوان داده شود؛ این بدین معنی می شد که نوان نسبت به آقایان از نیاز عاطفی بیشتری برخوردار می شند و از همین رو سعی وفادار ماندن می کنند و از تنوع طلبی کمتری نسبت به آقایان برخوردار هستند؛ این تفاوت ها و مغایرت ها سبب می شود که زنان نیاز و وابستگی عاطفی بیشتری را خود جای دهند؛ اما بیشتر مواقع آنق این نیاز ها را خود پنهان می کنند که به مرور سبب می شود توانایی بروز ناراحتی ها و نیاز های عاطفی خود را از دست می دهند.

شاید به نظر نرسد، اما زنان مخلوقات بسیار ظریف، معصوم و بی دفاعی می شند؛ واقع ید نیاز عاطفی زنان را جدی گرفت؛ مخصوصا مردانی که به زگی ازدواج کرده اند ید به همسر خود توجه بسیاری داشته شند.

زنان ترجیح می دهند که نیاز های عاطفی خود را بروز ندهند؛ زیرا کشور های جهان سومی نیاز عاطفی زنان یک نوع ضعف به حساب می آید که مردان از آن سو استفاده می کنند؛ واقع شاید شما هم مردانی مواجه شده شید که نسبت به نیاز عاطفی زنان بی توجه بوده و یا از آن سو استفاده کنند؛ بنابراین بهتر است بدانید اگر مایل هستید زن شما سر حال و شاد شد ید به نیاز های عاطفی وی توجه نمایید.

دلایل نیاز عاطفی زنان

اگر شما یک مرد هستید، ممکن است از دلایل نیاز عاطفی زنان آگاه نشید؛ اما اگر به مشاوره زناشویی و زندگی مشترک مراجعه نمایید؛ مشاوره خانواده انتخابی شما به خوبی دلایل نیاز عاطفی زنان را برای شما توضیح می دهد. همچنین وی می تواند به شما یاد دهد که چگونه به نیاز های عاطفی همسرن توجه کنید؛ آسیب های عاطفی و روانی زنان دلایل بسیاری دارد، از جمله این دلایل شامل موارد رو به رو می شد: بی توجهی نسبت به زنان، تخریب شخصیتی زنان بین دوسن و اطرافیانشان، خیانت به زنان، نادیده گرفتن قابلیت های آنان.

رفع نیاز عاطفی زنان

برای رفع نیاز عاطفی زنان راه های بسیاری وجود دارد که می توان انجام داد؛ اینجا تعدادی از راه های رفع نیاز عاطفی زنان را برای شما عنوان می کنیم:

  • توجه کردن به زنان
  • تقدیر از زحمات آنان
  • فراهم کردن نیاز های جسمی و روحی آنان
  • وفادار بودن به آنان تحت هر شرایط
  • اعتماد داشتن و ایجاد فضایی ایمن و مطمئن برای آنان.

علائم نیاز عاطفی زنان

شاید برای شما هم سوال شده شد که چگونه می توان علائم نیاز عاطفی زنان را متوجه شد؛ بهتر است بدانید زنان سعی دارند که نیاز های عاطفی خود را از دیگران مخفی نمایند؛ واقع، اکثر زنان از این موضوع واهمه دارند «که دیگران یا همسران آن ها پس از آشکار شدن نیاز های عاطفی آنان، آن ها را به طرز عجیب و ناشایستی قضاوت کنند»؛ البته بهتر است بدانید که این ترس و واهمه از کودکی آنان همراه شده و بزرگسالی ادامه می یابد؛ بیشتر مواقع این شیوه های تربیتی ناست «توسط والدین» است که ، ترس و واهمه را به فرزندان انتقال می دهد.

بر طرف کردن نیاز عاطفی زنان

راه های بسیاری برای بر طرف کردن نیاز عاطفی زنان وجود دارد؛ اما اولین راه برای بر طرف کردن نیاز های عاطفی زنان این است که به یک مشاوره خانواده مراجعه نمایید؛ البته بهتر است بدانید که مراکز مشاوره روانشناسی بسیاری این راس وجود دارند اما بهتر است که شما برای انتخاب یک مشاوره تجربه، حتما مورد مرکز مانی مورد نظر خود تحقیق کرده و از مجوز مانی مرکز، اطمینان حاصل نمایید. مشاوران زنان به راحتی می توانند برطرف کردن نیاز های عاطفی زنان کمک به شما کنند؛ بدین صورت که شما و همسرن می توانید چند جلسه مراجعه به مشاوران زنان، از آنان بخواهید که شناخت نیاز های عاطفی همسرن به شما کمک کرده و به شما مشاوراتی جهت بر طرف کردن نیاز های ایشان دهند.

انواع نیاز عاطفی زنان

بعضی از نوان ون گرا هستند؛ به این شکل که رابطه، احساسات عاطفی خود را بروز نمی دهند و سعی دارند که ناراحتی ها و نا رضایتی های خود رابطه را پنهان کنند؛ « برخی موارد ممکن است حجب و حیای زن، سبب شود که نیاز های عاطفی خود را مخفی کند» اما مردان این چنین نیستند و به راحتی ابراز نارضایتی می کنند؛ این قسمت انواع نیاز های عاطفی زنان

را برای شما عزیزان عنوان کرده و شرح می دهیم:

  • نیاز های روحی
  • نیاز های جسمی
  • نیاز های جنسی

حالا به سراغ توضیحات موارد ذکر شده می رویم:

نیاز های روحی زنان

منظور از نیاز های روحی یک زن، این است که به سادگی از دلتنگی ها، ناراحتی ها، غم ها و غصه های او گذر نکنید؛ زندگی، نیاز هایی همچون خوراک، پوشاک، و مسکن به تنهایی مهم نیستند؛ «نه اینکه کلا این نیاز ها را بخواهیم نادیده بگیریم، نه؛ بلکه ما می گوییم که نیاز های مهمتری هم وجود دارند که به زنان کمک می کنند زندگی را برای همسرانشان دلچسب تر، شیرین تر و شاد تر کنند».

یکی از انواع نیاز عاطفی زنان، نیاز های روحی می شد؛ البته بهتر است بدانید زنان تشنه نیاز هایی همچون احترام، امنیت، تعلق، دوست داشتن، خود شکوفایی، تقدیر و تشکر و خوب دیده شدن هستند بنابراین اگر یک مرد بتواند به همسر خویش احترام گذاشته و او را دوست بدارد، «او را متعلق به خود بداند و به او توجه کند» و اجازه رشد و شکوفا شدن را به وی بدهد؛ به مرور زمان زن نیاز های روحی که دارد بر طرف می شود.

نیاز های جسمی زنان

نیاز های جسمی نیاز هایی می شد که شما اطراف خود می بینید؛ نیاز های جسمی شامل موارد رو به رو می شود: اینکه یک مرد بتواند وسایل و لوازم آرامش همسر خود را فراهم کند، سختی ها وی را حمایت کرده و ر مشکلات را به تنهایی روی دوش همسرش نگذارد، مواقع خاص همسرش را آغوش گرفته و او را آگاه کند که تحت هر شرایطی وی را رها نمی کند و…

نیاز های جنسی زنان

اکثر شما خوانندگان عزیز نیاز های جنسی آشنایی دارید اما بخاطر داشته شید که یک رابطه جنسی سالم، لذت بردن هر دو طرف از رابطه، بسیار مهم است بنابراین آقایان محترم بهتر است بدانند که نید اوج رابطه جنسی، هنگامی که همسرشان حال نزدیک شدن به اوج لذت است رهایش کنند.

شاید شما هم جزو آن دسته مردانی شید که لذت بردن شریک زندگی و جنسین برای شما خیلی مهم نیست و پس از به اوج رسیدن خویش دست از رابطه می کشید، اما بهتر است بدانید که اگر پس از رسیدن به اوج لذت خود، رابطه را تمام کنید و وسط راه همسرن را به حال خود رها کرده و او را به لذتی که سزاوار اوست نرسانید، پس از مدتی نیاز های او لا گرفته و دیگر از شما بودن و رابطه جنسی شما لذت نمی برد و حتی ممکن است دیگر تن به رابطه شما ندهد.

پاسخ به نیاز عاطفی زنان

برخی موارد این موضوع سبب شده که رابطه زوجین به طلاق کشیده شود؛ البته بهتر است از این موضوع آگاه شید که حتی اگر این موضوع به طلاق کشیده نشود، همسر شما دیگر از شما بودن احساس رضایت نمی کند، بنابراین ممکن است به اجر تن به رابطه جنسی شما دهد؛ پس بهتر است به نیاز های عاطفی همسر خود بسیار توجه کنید زیرا بی توجهی به آن عواقب بدی را پی خواهد داشت.

بسیار خوشنودیم که این مطالب کنار شما عزیزان بودیم؛ واقع ما سعی کردیم به راحت ترین شکل ممکن مطالب را برای شما شرح دهیم، امید داریم که به خوبی شما را مطالب ذکر شده آشنا کرده شیم.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

هدف مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره زناشویی و زندگی مشترک به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع: How to respond when your woman is becoming emotional …

به نیاز عاطفی زنان چگونه ید پاسخ داد؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۵:۲۴ توسط:مشاور موضوع: نظرات (0)