مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات .

مشاوره روانشناسی عواطف و احساسات

مشاوره تلفنی خیانت

۴٫۲
۰۴

مشاوره تلفنی خیانت اصولا برای چند منظور انجام میشود . اول احساس تمایل به خیانت وجود خود . احساس خیانت پارتنر که ممکن است همسر و یا شریک جنسی شخص شد . مشاوره تلفنی خیانت فقط برای مسائل جنسی انجام نمیشود . مشاوره تلفنی خیانت ممکن است برای خیانت عاطفی ، خیانت مالی و حتی خیانت اجتماعی صورت بگیرد . مشاوره تلفنی خیانت ممکن است برای کشور و از نظر سیاسی انجام شود که هریک جای خود بحث برانگیز است . خیانت جامعه ما دو نوع خیانت ملی و خیانت عاطفی تعریف میشود . مشاوره تلفنی خیانت میتواند از بحثهای شیرینی شد که هر کسی علاقه مند به پیگیری شد . پیش از هر تعریفی اجازه بدهید چیزی بگویم که شاید خیلی کم شنیده شید . آیا میدانید که کارهایی که ر منفی دارند مانند وغ و یا خیانت نیاز به هوش خاصی دارند ؟


بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت شوهر


مشاوره تلفنی خیانت

ما سه نوع هوش را به شما معرفی میکنیم اول آی کیو یا هوش تحلیلی دوم ای کیو یا هوش روابط عمومی یا تند وتیز بودن آنی واکنش به کنشها و سوم سی کیو که به هوش بزهکاری مشهور است . دزدی ، وغگویی ، خیانت و این قبیل نیاز به سی کیوی لا دارند . شما بدون این که متوجه شید ضمیر ناخوداگاه خود طرفدار کسانی هستید که سی کیوی لایی دارند . بیشترین معشوقه ها کسانی هستند که هیجان فرد را برمی انگیزند . شما به فیلمهایی بیشتر نگاه میکنید که آن خیانت صورت میگیرد . صفحه حوادث روزنامه هاطرفداران بیشتری از صفحه خبرها دارند . اینهمه چرا همه خیانت نمیکنند ؟ ما به شما میگوییم که همه خیانتکارند اما به نسبت لا یا پایین بودن سی کیو اقدام میکنند . برخی هم به نسبت قوی بودن یا ضعیف بودن انگیزه شان خیانتکارند .

مشاوره خیانت تلفنی

مشاوره خیانت تلفنی میزان خیانت شما را برای شما روشن میکند . میزان خیانت به خودن و به خانواده را میتوانید از طریق مشاوره تلفنی خیانت یابید . خیانت به وقت ، به منابع طبیعی ، به کشور و به خیلی مسائل دیگرازراه مشاوره خیانت تلفنی مشخص میشود . ممکن است شما از کنار خیانتهای زندگین ساده عبور کنید . شاید الان ذهن شما به یک علامت سوال بزرگ تبدیل شده شد . ابتدا میخواهیم یک تعریف کلی از خیانت بکنیم بعد ببینیم هر یک از ما به چه میزان متهم به خیانت میشویم . خیانت لغت به معنای عهد شکنی است . وقتی ما یک قرارداد تدوین شده میبندیم گسستن هر یک از بندهای آن خیانت محسوب میشود . شما ازای آزمون راهنمایی و رانندگی گواهینامه یافت میکنید هر ر که خلاف کنید یعنی خیانت کرده اید .

مشاوره خیانت تلفنی به شما یادآوری خواهد کرد که شما ازای عقد نامه خیلی از قراردادها را امضا میکنید . حتی اگر بندی عقدنامه نشد و شما به صورت عاطفی و حسی پذیرفته شید زهم ملزم به رعایت آن هستید . مشاوره خیانت تلفنی نمیخواهد شما ایجاد احساس گناه کند . اما یادمان شد خیانتهایی هستند که قابل بخشش و کوچک هستند اما وقتی تل انر میشوند نتیجه ناخوشایندی خواهند داشت . مانند قطره های زیی ران که ممکن است به سیل ویرانگری تبدیل شود . وقتی ما راحت از همسرمان بد گویی میکنیم یعنی یک حس نارضایتی . ما ممکن است این حس را یا سرکوب کنیم و یا آن را به یک گره روحی و ذهنی تبدیل کنیم . مشاوره تلفنی خیانت به شما خواهد گفت که اگر شما هوش هیجانی لایی داشته شید این گره ممکن است تبدیل به خیانت شود .

مرکز مشاوره خیانت تلفنی

مرکز مشاوره خیانت تلفنی هم یک مرکز روانشناسی است برای راهنمایی شما . زنگ زدن به مرکز مشاوره خیانت تلفنی میتوانید به روح خود کمک کنید . حس خیانت را که ممکن است آرام آرام وجود شما ریشه بدواند مهارکنید . مرکز مشاوره تلفنی خیانت شما را راهنمایی میکند از سی کیو نه برای خیانت بلکه برای ریشه کن کردن خیانت استفاده کنید . مرکز مشاوره تلفنی خیانت به شما خواهد گفت که نق زدن شما خانه خیانت است . شما نتوانسته اید مدیریت خوبی داشته شید نق زدن محیط خانه را متشنج میکنید . اینکار شما ممکن است هوش هیجانی شما و همسرن را برانگیزد و سبب خیانت یکی از شما شود . یکی از دلایل خیانت جنسی و یا عاطفی زنان و مردان نق زدن همسر است . یکی دیگر از دلایل خیانت نزاع و مجادله دائمی است .

هر یک از ما سازگاری زندگی را ممکن است سرکوب اشته بگیریم . از بحث دور نشده ایم یکی از دلایل خیانت سرکوب است . سازگاری بسیار پسندیده و خوب است سازگاری برخی کمبودهای اقتصادی . حالیکه میبینیم همسرمان نهایت تلاش خود را میکند ، اینده نگر است لازم است سازگار شیم . وقتیکه برای رسیدن به پیروزی ید مدتی سازگار شیم . اما وقتی که همسر ما فکر اقتصادی خوبی ندارد . کسی که مدام به دنل گنجهای افسانه ای است که از سقف خانه بر سرش فرود بیاید خیرسازگاری یعنی شکست . یعنی سرکوب تمام آمال و آرزوها . اولین اتفاق خیانت روحی به همسر است . شما حتی دیدن یک ساختمان مجلل ذهنن به همسرن خیانت میکنید نه خیانت جنسی . شما از او ذهنن به عنوان یک انسان لا الی و خیالپرداز یاد میکنید .

مرکز مشاوره خیانت تلفنی و آنلاین

مرکز مشاوره خیانت تلفنی و آنلاین میگوید شما ید از او بخواهید که به تعهدات خود از نظر اقتصاد خانواده عمل کند . عمل به اصطلاح سازگارین مهر یید بر کارهایش میزنید اما ذهنن محکومش میکنید این یعنی خیانت . واقعیت را به گونه ای دیگر جلوه دادن . از خود قهرمان سازگار میسازیم و از طرف مقابل یک موجود ضعیف . دوست دارید کسی شما اینگونه رفر کند ؟ مرکز مشاوره خیانت تلفنی و آنلاین به شما خواهد گفت سرکوب یا سوپرسیون نادیده گرفتن خودآگاه امیال است . یعنی شما کنترل خواسته های خود آنها را واپس رانده میکنید . امیال واپس رانده مانند فنری جمع شده عمل میکنند آن را خود آگاه جمع میکنید اما به طور نا خودآگاه عمل خواهند کرد . چون این خواسته ها و امیال ضمیر نا خودآگاه شما انشته شده اند منتظر یک تلنگر هستند .

مرکز مشاوره خیانت تلفنی و آنلاین یک امکان اینترنتی است برای همه . کسانی که میل به خیانت دارند ، خیانت میکنند و یا به آنها خیانت میشود . یادمان شد ما میتوانیم . این یک واقعیت است نه یک شعار . کافیست ما از هوش وتواناییهایمان استفاده کنیم . البته به جا و به موقع . خیانت خانواده ابتدا از خیانت ذهنی آغاز میشود . فردی که از نظر عاطفی ، جنسی ، روحی و اقتصادی سرکوب شده ذهن دچار اختلال میشود . این تکانه های ذهنی به صورت تخیل و رویا بروز میکند . این رویاها فانتزی های ذهنی خود زندگی تخیلی را آغاز میکنند . اینجاست که امیال واپس رانده مانند فنری جمع شده بسوی ذهن شلیک میشوند . اکنون شخص محاصره فانتزی ها و امیال واپس رانده قرار میگیرد . این بحث ز ادامه دارد …

مشاوره خیانت تلفنی آویژه

مشاوره خیانت تلفنی آویژه کای مجرب و متخصص کنار شماست . مشاوره تلفنی خیانت آویژه استفاده از تجربیات افراد جامعه به شما کمک میکند ذهنی آرام همراه زندگی خوبی داشته شید . مشاوره خیانت تلفنی آویژه مشاور شماست فرصتهای زندگی شما به مجال موفقیتها تبدیل شوند . اگر هر یک از ما قبل از بروز هرگونه تکانه عملی یا فکری وذهنی مشاوره خانواده داشته شیم زندگی آرامی خواهیم داشت . علم روانشناسی که مطالعه رفرها است هیچ چیزی صد صد نیست . انسان هوشمند محیطهای مختلف بسته به پیشینه ونی ومحیطی رفر متفاوتی از خود بروز میدهد . هر شخص واکنشهای متفاوتی که دارد دسته و رده خاص خود نیز قرار میگیرد . بحث خیانت را پی میگیریم و به دنیای مجازی میرسیم . کسی که محاصره فانتزیها و امیال واپس رانده قرار گرفته استچه خواهد کرد ؟

شخصی که نتوانسته است خواسته های خود را ازهمسرش یافت کند میانه یک چند راهه قرار میگیرد . چون مدیریت او ضعیف است ممکن است همچنان به سرکوب ادامه داده و افسرده شود . چنین شخصی مدام خود فرو رفته و کمتر ارتط برقرار میکند ، نظم ندارد یا گریه میکند یا خنده های بیجا . او ممکن است هیجان بیموقع به مقابله افسردگی برود . به نیازهای جنسی و عاطفی خود توجه نشان نمیدهد . اومدام احساس میکند چیزی یا کسی زندگی او ید شد که نیست . او یا ون ویا محیط مدام غرغر میکند . این موارد مشاوره خانواده تلفنی لازم است . روانشناسی خانواده نیز لازم است . کلینیک مشاوره تلفنی خیانت آویژه آماده است شما را زندگی آشتی دهد . شما بهره گرفتن از مشاوره خانواده میتوانید افسردگی خود را به نشاط تبدیل کنید .

مشاوره زناشویی

مشاوره زناشویی برای کسانی که احساس میکنند به خیانت تمایل پیدا کرده اند بسیار مفید است . گفتیم کسانی که امیال خوا سرکوب میکنند ممکن است دچار افسردگی شوند . زندگی شخص افسرده بسیار سخت است . مطمئن شید یک شخص افسرده نمیتواند رابطه خوب عاطفی و جنسی برقرارکند . همسر یک شخص افسرده به احتمال نود صد مجبور به خیانت خواهد شد . راه دیگری که ممکن است اینگونه افراد برگزینند ارتط مجازی یا اینترنتی است . مجاز همانگونه که از اسمش پیداست کمتر واقعی است . دنیای مجاز شما ر اول ممکن است اعتماد کنید اما این اعتماد معمولا شکست مواجه میشود البته مورد هیچ چیز نمیتوان صد صد احتمال داد . اما نود صد افراد دنیای مجازی خود را آنگونه که هستند بروز نمیدهند . این ارتط به نظر شما چه ثیری بر روح و ذهن انسان خواهد گذاشت؟

مشاوره ازدواج

مشاوره ازدواج ارتط مجازی کمک خوبی است . یک ارتط صرفا اینترنتی نمیتواند نیازهای واقعی شما را برآورده کند . این ارتط برای شما سوالاتی ذهنن ایجاد خواهد کرد . احساسات من متعلق به کدام است همسرم یا دوست مجازی ؟ آیا من محکوم به خیانت هستم ؟ آیا این رابطه میتواند وقتی نیاز دارم پایدار بماند ؟ این ارتط نیز خیانت مجازی صورت خواهد گرفت . شما حال چت کردن پارتنر خود هستید متوجه میشوید او مدام از صفحه شما خارج میشود . احساس میکنید اینجا نیز به شما خیانت میشود . او را مواخذه میکند اول توجیهن میکند … « نت ضعیفه …. دارم تو گروهها میچرخم … جواب فلان دوستم یا فلان فامیلمو میدم ..» . چه بلایی سر خود آورده اید ؟ نمیدانید او ست میگوید یا شما . میان دو راهی هستید ادامه بدهید یا شکست را بپذیرید …

مشاوره ازدواج آنلاین

مشاوره ازدواج آنلاین ارتط مجازی راهگشای مشگل شماست . شما یا پارتنرن بسته به روحیات تمایل به رابطه واقعی پیدا میکنید . رابطه جنسی و یا عاطفی مانند قدم زدن پارک یا رفتن به دل طبیعت آیا این حال شما زندگی واقعی پیمان شکنی نکرده اید ؟ این همان خیانت است . آیا میتوانید کنار همسرن طوری که او متوجه تدل کلامن شود ارتط داشته شید ؟ اگر پاسخ نه است بدانید دارید خیانت میکنید . این ارتط عث سردی ارتط واقعی خواهد شد و این سردی عث خیانت همسرن به شما . البته او هم ممکن است افسرده شود . ممکن است نیازی را که شما برآورده نکردید سرکوب کند . پس شما فقط به همسرن خیانت نمیکنید به کل زندگی و خودن خیانت میکنید .

مشاوره کودک

مشاوره کودک این هنگام واجب است . شما لازم است بدانید خیانت چه ثیری بر زندگی شما خواهد داشت . چه خیانت عاطفی ، چه جنسی ، چه خیانت به وقت و چه خیانت اقتصادی چه ثیری بر کودک شما خواهد داشت . کودکی که سر پ یا ماش مدام به گوشی گرم است .. پ یا مای که نیاز عاطفی اش جایی بجز خانواده مین میشود … پ یا مای که وقتش نیز کم فروشی میکند … پ یا مای که چه بسا برای یک نفر آنسوی دیوارهای خانه هزینه میکند چه روحیه ای خواهد داشت ؟

مشاوره طلاق

مشاوره طلاق را بسیار خوبی برای یافتن حقیقت است . برخی اوقات اگر ما طلاق بگیریم بهتر از ادامه دادن به خیانت است . کودکی که یک نفر از والدین اما محیطی سالم پرورش میابد مسلما آسیبهای کمتری بزرگ میشود . آسیبهای روحی ماندگارتر از آسیبهای جسمی هستند . همانگونه که برخی اعتقاد دارند خیانت جسمی پاک تر از خیانت روحی است . برخی از آسیبها ممکن است آخر زندگی مانند یک پاندول ساعت حرکت رفت و برگشت داشته شند . یکی دیگر ازموارد خیانت ، خیانت اقتصادی است . شما هم مانند هر شخص دیگر میخواهید زندگی اقتصادی خانواده موثر شید اما چگونه ؟ مشاوره شغلی ، شغلی را که متناسب توانایی ، استعداد و موقیت شما مناسب است پیدا کنید . این مشاوره کمک میکند شما علاقه کار کنید و علاقه موجب تداوم شغل و بهره وری بیشتر میشود .

مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین فرصت خوبی است برای استفاده بهینه وقت و هزینه . شما محل کارن و یا منزل هنگام بیکاری میتوانید از مشاوره آنلاین بهره ببرید . مشاوره آنلاین آویژه انواع مشاوره ها همراه همیشگی شماست . مشاوره هایی از قبیل مشاوره ازدواج تلفنی ، مشاوره تحصیلی ، مشاوره نظام وظیفه و غیره … ما برای شما زندگی سالمی آرزومندیم . شاد زی.

سوالات متداول

تعریف خیانت چیست؟

خیانت یکی از ناگوارترین وقایعی است که یک انسان میتواند طول زندگی خود تجربه کند و این ناگواری به حدی است که قا است سایر جنبه های زندگی زناشویی و همچنین زندگی فردی فرد را تحت ثیر قرار دهد تعریف خیانت می تواند به این ترتیب شد که یک فرد نسبت به تعهدات زندگی خود نقض عهد کند. حال این تعهدات چیست .۱روابط جنسی۲روابط عاطفی۳روابط شراکت خانوادگی

ثیر خیانت بر افراد چیست؟

خیانت اولین چیزی که تخریب میکند اعتماد است. اهمیتی ندارد خیانت چه روابطی رخ داده شد. خیانت میتواند روابط دوستی، خانوادگی، زناشویی و سایر روابط اتفاق بیفتد. اما نکته ای که تمامی این خیانت ها مشترک است. مفهومی است که شکسته میشود. بله اعتماد ! این مفهوم به حدی مهم است که پاره شدن دانه های آن شیرازه ی رابطه ممکن است به کلی از هم بگسلد.

مان خیانت چیست؟

مان خیانت به فاکتور های مهمی بستگی دارد، مانند: ۱انگیزه افراد برای بهبود رابطه ۲ک صدمه وارد شده از طرف خیانت کنند۳ پیوند های روابط عاطفی قبلی ۴تلاش برای ایجاد اعتماد۵ سایر جنبه های خارج از رابطه مانند فرزندان و خانواده و دید فرهنگی نسبت به مرکه

فردی که خیانت میکند بهترین کاری که میتواند انجام دهد چیست؟

بهترین کاری که فردی که خیانت کرده میتواند انجام دهد این است که حداقل به پنهان کاری روی نیاورد و مسئولیت کار خود را برعهده بگیرد. مراحل بعدی ید به فردی که خیانت کرده تضمین دهد که رر خیانت آمیزش تکرار نخواهد شد. خود نیز ید تلاش کند که از خیانت بعدی پیشگیری کند.

آیا خیانت همسر قابل مان است؟

اینکه یک رابطه شانس حیات مجدد دارد بستگی به انگیزه خود افراد دارد نمیتوان به این سوال یک جواب کلی داد. ولی مجموع زمانی میتوان برای یک رابطه زگشت را متصور شد که اعتماد را هر دو سوی رابطه برای ساختنش تلاش کنند. از طرفی اعتماد به نفس فرد صدمه دیده ترمیم شود. فردی خیانت میکند ید بداند اولین چیزی که همسرش تخریب کرده اعتماد به نفس اوست. پس سعی کنید به همسر خود توضیح دهید که این خیانتی که اتفاق افده بی گناه است. بنابراین مسئولیت کار را خیانتکار ید بپذیرد شانسی برای ادامه رابطه وجود داشته شد.

خدمات مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: Counselor Online | Chat, Video, and Phone Therapy

مشاوره تلفنی خیانت

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۷:۴۶ توسط:مشاور موضوع: نظرات (0)